کد مطلب: 5089 | زمان انتشار: ۱۷:۳۸:۵۹ - جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 1,307 | پرینت از مطلب پرینت از مطلب |

۳ تمرین برای داشتن اندامی مناسب بعد از زایمان . . .

۳ تمرین برای داشتن اندامی مناسب بعد از زایمان . . .

تمرینات زیر را در ۲ ماه ابتدایی باید حداقل ۳ بار در هفته و بعد از آن ۲ بار در هفته انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید!

تمرین مخصوص مامان‌های جوان: شماره ۱
روی کمرتان دراز بکشید، زانوها را خم کنید و دست‌ها را پس گردن بگذارید. زانوی خم شده را به سمت سینه بالا بیاورید. در حالی که بازدم را به بیرون می‌دهید، سر و شانه‌هایتان را بالا بیاورید، انگار می‌خواهید زانوها را با آرنج‌هایتان لمس کنید.
این تمرین را ۱۰ بار انجام دهید.

تمرین مخصوص مامان‌های جوان: شماره ۲
روی شکم دراز بکشید، شانه و پیشانی باید روی زمین یا یک بالش باشد؛ ران‌ها از هم فاصله دارند و قوزک پاها با دست گرفته شده اند. با کشیدن قوزک پا به سمت کفل، ران‌ها را از زمین جدا کنید. سپس رهایشان کنید. اگر کمرتان آسیب پذیر است، حوله‌ای را لوله کرده و زیر کمرتان قرار دهید.
این حرکت را ۴ بار تکرار کنید.

تمرین مخصوص مامان‌های جوان: شماره ۳
در پایان، روی شکم دراز بکشید. استخوان شرمگاه باید کاملاً به زمین چسبیده و بازوها به جلو کشیده شده باشند. در حالی که بازدم خود را بیرون می‌دهید، یک بازو و پای مخالفش را بالا بیاورید. همین حرکت را با دست و پای مخالف هم انجام دهید.
این تمرین را ۵ بار دیگر هم انجام دهید.

پیشنهاد ویژۀ ما برای شما
پس از تولد نوزاد این تمرین را برای بازیابی قسمت‌های لگن انجام دهید: در عرض چند ثانیه، ماهیچه‌‌های مهبلی و مقعدی را منقبض کنید، این حرکت به نیروبخشی مجدد سرعت می‌بخشد.

.sayana-sport.blogfa



ارسال نظر

کسب درآمد
آخرین مطالب


خرید کریو خريد كريو خرید vpn خرید سی سی کم خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید کریو