کد مطلب: 12437 | زمان انتشار: ۸:۵۸:۴۸ - سه شنبه ۱۵ فرو ۱۳۹۶ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 515 | |

۴ قانونی که باید برای داشتن رابطه سالم تر و شادتر دنبال کنید

 ۴ قانونی که باید برای داشتن رابطه سالم تر و شادتر دنبال کنید

ایا به دنبال رابطه ای هستید که بتواند ارتباطات قوی تر و بهتری ایجاد کند؟ شما باید در مورد انرژی که می‌تواند تواناییتان را به رابطه مثبت تبدیل کند و از تنهایی جلوگیری نماید اطلاعاتی داشته باشید. با کمک تغییراتی که در ادامه بیان خواهیم کرد می‌توانید تمامی انرژی‌های مثبت را به سمت خود بکشید. در این مقاله ۴ قانونی را بیان می‌کنیم که می‌تواند در ساخت یک رابطه خوب به شما کمک کند. پس همراه ما باشید.

 

قانون جذب

 

قانون اول: ما چیزی که هستیم را به خود جذب می‌کنیم

هرچقدر انرژی مثبتی به سمت دیگران بفرستید، انرژی مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد. هرگز افکار منفی را به ذهن خود راه ندهید. حتما شما نیز شنیده اید که می‌گویند عشق، عشق را جذب می‌کند. ناراحتی و افسردگی نیز همین شرایط را به خود جلب خواهد کرد. اول از هر کاری باید بدانید در رفتارها و طرز فکر شما چه چیزی مثبت است و چه چیزی می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد. اگر از نقطه مثبت فاصله گرفته اید اصلا نگران نباشید. این یک تکامل است. به این فکر کنید که بیشترین ارزش در زندگی شما و دیگران چیست. شما می‌توانید این نقاط مثبت را بیشتر تقویت کنید. ایده اصلی، جذب تعاملات پرورش دهنده است. تمرینات زیر به شما کمک خواهد کرد سیگنال‌های مثبت را افزایش دهید. بهترین کیفیت زندگی خود را تشخیص دهید و آن را به جهان عرضه کنید.قبل از اینکه افراد جدیدی را ملاقات کنید یا به سمت رویدادهای مهم بروید، به خودتان بالاترین اولویت را بدهید. با خودتان بگویید: قرار نیست بر روی نقاط منفی خود تمرکز کنم. باید بر روی نقاط قوت خود تمرکز داشته باشم. باید به انرژی‌های مثبت و احساس خوبی که در درون من وجود دارد اعتماد کنم. چنین طرز فکری شما را به سمت جلو هدایت می‌کند.

 

رابطه سالم

 

قانون دوم:شهود و درک مستقیم باعث شفاف سازی انتخاب‌های هوشمند می‌شود:

رابطه یک موضوع عجیب است. حتی زمانی که چشمان خود را باز کرده اید و دقت زیادی بر روی رابطه خود دارید باز هم ممکن است برای شما تیره و تار باشد. ما یاد گرفته ایم نتیجه گیری‌های خود را از طریق داده‌های سطحی به دست آوریم. اما قانون جاذبه پا را فراتر گذاشته و به عمق مسائل می‌نگرد. برای اینکه بتوانید از این قانون به نفع خود استفاده کنید باید موارد دیگری را نیز مدنظر داشته باشید. به درک و شهود خود در مورد رابطه احترام بگذارید و سازگاری‌های موجود را برجسته سازید. چیزی که باعث ایجاد یک تصویر مبهم از رابطه می‌شود اضطراب یا جاذبه جنسی شدید است. تمرینات زیر به شما کمک می‌کند به چنین توانایی دست پیدا کنید:

 

رابطه یا موقعیتی را انتخاب کنید که نیاز به شفاف سازی داشته باشد. ممکن است در مورد یک رابطه دوستی احساس سردرگمی بکنید. پس همین رابطه را انتخاب کنید. آن را بر اساس معیارهای شهودی و ادراکی اجرا کنید. ایا در مورد آن احساس مشکل، عصبانیت، امنیت یا پر انرژی بودن دارید؟

 

ناامنی،شهوت یا لجاجت می‌تواند بر روی قضاوت شما از یک رابطه تاثیر بگذارد. اگر فردی احساس مثبتی داشته باشد، احتمالات را کاوش می‌کند. اگر احساس مبهمی در مورد رابطه وجود داشته باشد باید متوقف شوید و همه چیز را از اول مورد بررسی قرار دهید. اگر همه احساسی که در مورد یک رابطه دارید منفی است، بهتر است آن را برای همیشه کنار بگذارید.

 

دیدن نکات مثبت

 

قانون سوم: دیدن نکات مثبت در افراد می‌تواند آن‌ها را جذب کند:

به جای اینکه به صورت ناخودآگاه نکات منفی افراد را برجسته کنید، سعی کنید موارد مثبت را بیشتر از قبل ببینید. اگر نکات منفی مشاهده کردید به صورت مودبانه آن را اصلاح کنید یا اصلا آن را نادیده بگیرید. هدف شما به دست اوردن نکات مثبت طرف مقابل در یک رابطه است. همه ما دوست داریم اطرافیانمان نکات مثبتی که در وجودمان قرار دارد را تایید کنند. اگر می‌خواهید با فردی رابطه برقرار کنید، به دارایی‌های مثبتش توجه کنید. بنابراین به جای اینکه نکات منفی را برجسته کنید بر روی نکات مثبت دست بگذارید. شما می‌توانید کارهای زیر را نیز انجام دهید:

 

به افرادی که دوستشان دارید بگویید که چقدر قدردان زحماتشان هستید.

به افرادی که زیاد دوستشان ندارید نیز همین موضوع را بگویید.

درک خود را تنظیم کنید. بر روی نکات مثبت هر فردی که ملاقات می‌کنید تمرکز کنید.

توانایی سایر افراد را تحسین کنید.

 

رابطه عاشقانه بهتر

 

قانون چهارم:بخشنده باشید. بخشندگی دارایی‌های مادی و معنوی شما را بیشتر می‌کند:

بخشندگی احساس بسیار خوبی در فرد ایجاد می کند. اینکه بتوانید با تمام وجود خود ببخشید باعث می‌شود بیشتر از قبل انرژی‌های مثبت را از اطراف خود دریافت کنید. برای به دست آوردن انرژی بیشتر، بخشنده باشید. استراتژی‌های زیر در انجام اینکار به شما کمک خواهد کرد. اگر با تمام وجود خود ببخشید نتایج مثبتی در زندگی دریافت خواهید کرد.

 

خود به خود ببخشید: هر زمانی که وقت کردید به دوستان و همکاران خود هدیه ای بدهید. هدیه شما هر چیزی می‌تواند باشد. لازم نیست این هدیه مادی باشد. گاهی کمک در انجام کارها بهترین روش برای شاد کردن دیگران است.

 

به صورت ناشناس ببخشید: به دنبال یک پیرزن یا پیرمرد در خیابان راه بروید و در حمل بارها یا عبور از خیابان به او کمک کنید. کاری کنید که دیگران از وجود شما لذت ببرند. برای اینکه بتوانید شاد باشید و با خوشحالی زندگی کنید باید دیگران را شاد کنید.

از قوانینی که در این مقاله بیان کردیم برای ایجاد روابط خوب و پایدار استفاده کنید. از هر موفقیتی لذت ببرید. خودتان را با موارد بیهوده ناراحت نکنید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر