کد مطلب: 3819 | زمان انتشار: ۱۰:۱۲:۴۱ - جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 1,013 | |

چگونه مردان را به تسخیر خود دربیاوریم؟

چگونه قلب مردان را تسخیر کنیم؟

چگونه مردان را به تسخیر خود دربیاوریم؟

در روابط زناشویی و ارتباطی که همسران باهم دارند، مهمترین اصل درک متقابل داشتن هست و اینکه بدونیم همسرمون در درونش احتیاج به چه چیزی داره که بدست نیاوردنش منجر به ناراحتی میشه. در واقع همیشه خواسته هایی درون ما نهفته اس که بدست نیاوردن اونها باعث میشه نتونیم ارتباط خوبی با طرف مقابلمون داشته برقرار کنیم.خواسته های نهفته همسرمان را کشف کنیم
گفتن خواسته های درونی همیشه آسون نیست و حتی گاهی اصلا خود شخص هم نمیدونه درونش به دنبال جه چیزی هست که به دست نیاوردنش ایجاد نارضایتی میکنه براش. اینجاست که روانشناسی به کمکمون میاد و میتونیم با مطالعه ویژگی های جنس مخالفمون و خواسته هاش متوجه دلیل نارضایتیش بیم.

مردان واقعا چه میخواهند؟
اون چیزی که مرد در ارتباط با همسرش میخواد، موفقیت در خوشحال کردن همسرش هست. این یک حس غریزی در وجود مرد هست و اگر از این موضوع مطمئن بشن میتونن روابط خوبی رو برقرار کنن و رضایتمندانه زندگی کنن. حتی اگر زندگیشون سخت باشه. با زیاد شدن فشارهای روحی درزندگی این هدف مرد دست نیافتنی تر میشه و خانومها هم روز به روز نارضایتی هاشون بیشتر میشه و همین باعث کمرنگ شدن ارتباطشون میشه.
خانومها چه کنند؟
این عکس العمل شماست که به مرد میفهمونه چقد ازش و از زندگی که با اون دارید رضایتمندید. در واقع وقتی که بهش میگید که باهاش خوشبختین برای اون به این معناست که شما دوستش دارید، حتی اگر این جمله رو به زبون نیارید.عکس العمل های گرم و صمیمانه ای که بیانگر رضایت زن هست مثل آینه تصویری درخشان رو به مرد برمیگردونه.
مرد از صمیم قلب میفهمه که همسرش قدر زحماتش رو میدونه پس رضایت خودش رو در ابعاد دیگه بروز میده و بلعکس خوشحال نشدن زن از دیدن همسرش بیانگر این مطلب هست که تمایل های مرد و خواسته های پرشور و عاشقانه مرد و حمایت از خانومش در حال از بین رفتنه و این همون اتفاق ناگوار زندگی هست.

قدر دانی و قدر شناسی به مرد کمک میکنه تا یادش بمونه که مرد موفقی هست، اگرچه گاهی همسرش نگران و درمانده به نظر بیاد. حتی اگر احساس نارضایتی دارین به جای اینکه قر بزنین یا اینکه ابراز نارضایتی کنین، سعی کنین کمک کنین تا مشکلات حل بشه. همسر شما احتیاج داره که از طرف شما تایید بشه، حتی اگه اصلا به روی خودش نیاره. با این روش خانومها به راحتی میتونن انتظار همسرشون رو بر آورده کنن.و مردها شیفته و عاشق این گونه زنانند.

مردها بروز نمی دهند
از اونجایی که مردان سعی نمیکنن نشون بدن که چقدر به خوشحال کردن همسرشون اهمیت میدن، معمولا اون چیزی که در درونشون هست رو بروز نمیدن. ولی این رو بدونین که وقتی حس کنن سخت کار کردن اونها به نظر کم اهمیت و ناچیز بیاد، تمامی زندگی و رابطه اش معنا و جادوی عشق رو از دست میده.

هرچه خانوم بیشتر عمل و عکس العمل ناشی از نارضایتیش رو بروز بده، بیشتر احساس عشق در درون مرد از بین میره.

بیاید از همین امروز سعی کنیم رفتارمون رو با همسرانمون تصحیح کنیم و طوری رفتار کنیم که با توجه به تمام مشکلاتی که وجود داره، هم خودمون در آرامش باشیم و هم همسرمون.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر