کد مطلب: 4923 | زمان انتشار: ۱۷:۳۵:۲۳ - چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 877 | |

چگونه تبلت را به اینترنت متصل کنیم؟

چگونه تبلت را به اینترنت متصل کنیم؟

اگر شما یک دستگاه تبلت داشته باشید ناچارید برای کوچکترین استفاده از آن به اینترنت متصل شوید. بطور مثال برای چک میل یا وبگردی ساده و یا استفاده از سایر امکانات تبلتتان. برای همین ساده ترین آموزش استفاده از تبلت، چگونگی اتصال به شبکه اینترنت است که در این چگونه می آوریم.

۱

تبلت‌های اندرویدی

اگر یک تبلت اندرویدی دارید، برای دسترسی به تنظیمات وای‌فای (Wi-Fi) دستگاه، آیکون Settings صفحه‌نمایش اصلی را لمس کنید یا از بخش برنامک‌ها Settings را انتخاب کنید. مرحله بعدی انتخاب کردن گزینه Wireless & Network و به دنبال آن انتخاب Wi-Fi است. اگر دارید از اندروید ۴ استفاده می‌کنید، باید وضعیت بخش وای‌فای را به حالت ON یا فعال در بیاورید. وقتی وارد تنظیمات وای‌فای شدید، باید فهرستی از شبکه‌های بی‌سیم فعال اطراف را مشاهده کنید. اگر بعد از نام هر شبکه یک علامت قفل مشاهده می‌کنید، یعنی باید برای اتصال به آن‌ها رمز عبور شبکه بی‌سیم را داشته باشید. برای اتصال به یک شبکه خاص کافی است روی نام آن ضربه بزنید و در صورت نیاز رمز عبور را وارد کنید. اکنون باید به شبکه بی‌سیم مورد نظرتان متصل باشید و اگر اینترنت در آن به اشتراک گذاشته شده است، از اینترنت استفاده کنید و لذت یک اتصال بی‌سیم واقعی را بچشید.

می‌توانید تنظیمات وای‌فای تبلت را به حالت خودکار قرار دهید تا پس از هر بار روشن شدن شبکه بی‌سیم مورد نظر را پیدا کرده و به آن متصل شود(شکل‌۱). برای این کار در همان بخش تنظیمات وای‌فای روی گزینه Add Network ضربه بزنید و نام شبکه یا همان SSID آن را وارد کنید و کلید Save را بزنید. اگر برعکس نمی‌خواهید تبلت شما به طور خودکار و طولانی مدت به شبکه بی‌سیم متصل باشد و باتری مصرف کند، از بخش تنظیمات وای‌فای نام شبکه را انتخاب کنید و گزینه Forget را در باکس ظاهر شده انتخاب کنید تا این‌طوری در هر زمان که نیاز داشتید با وارد کردن رمز عبور به شبکه متصل شوید.

۲

تبلت‌های iPad
کاربران تبلت‌های اپل مسیر ساده‌تری برای اتصال به شبکه‌های بی‌سیم پیش‌رو دارند. کافی است برنامک Settings را انتخاب و روی گزینه Wi-Fi کلیک نمایند. اگر وای‌فای خاموش است، روی آیکون On/Off ضربه بزنید تا روی وضعیت ON قرار گیرد. iPad به طور خودکار شروع به گشتن برای شبکه‌های بی‌سیم نزدیک خود خواهد کرد و فهرستی از آن‌ها را به شما نمایش می‌دهد. روی نام شبکه مورد نظرتان ضربه بزنید و اگر رمز عبور درخواست کرد، آن را وارد کنید. اگر iPad به شبکه بی‌سیم متصل شده باشد، آیکون شبکه روی صفحه‌نمایش آبی‌رنگ خواهد شد. یک قابلیت دیگر روی iPad مشاهده قدرت سیگنال‌های دریافتی از شبکه بی‌سیم است. این قابلیت در منوی Wi-Fi قرار دارد. براساس این قابلیت می‌توانید نزدیک‌ترین و پرقدرت‌ترین شبکه را انتخاب و به آن متصل شوید.

 منبع:phow.ir



ارسال نظر



لوگو اسپانسر