کد مطلب: 4937 | زمان انتشار: ۱۷:۵۳:۴۷ - چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 997 | |

چه میوه هایی را به عنوان ماسک استفاده کنیم؟

چه میوه هایی را به عنوان ماسک استفاده کنیم؟

انواع ماسک میوه

گوجه‌فرنگی

پوست گوجه‌فرنگی را کنده، آن را ریزریز کنید و بر صورت بمالید.

گوجه فرنگی خاصیت پاک‌کنندگی موثر پوست را دارد همچنین باعث بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود.

پرتقال

آب پرتقال را بگیرید و با یک قاشق سوپ‌خوری ماست بدون نمک مخلوط کنید. روی صورت به جز اطراف چشم بمالید. بعد از ۱۰ دقیقه صورتتان را با آب سرد بشویید.

سیب‌زمینی

بهترین راه برای برطرف کردن حلقه‌های سیاه اطراف چشم، استفاده از سیب زمینی است. سیب زمینی بزرگی را در مخلوط کن بیندازید، آب خمیر به دست آمده را بگیرید و تفاله مانده را ۲ قسمت کرده و برای۱۰ دقیقه روی ۲چشم بگذارید.

زردآلو

هسته زردآلو را شکسته و با لوسیون بدن ترکیب کنید و هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید. این خمیر اثر لایه‌برداری ملایم برای صورت دارد. توجه داشته باشید که هسته زردآلو، هسته محکمی است و هسته شیری رنگ چیزی است که شما به آن احتیاج دارید، پس باید هسته زردآلو را بشکنید.

آووکادو

آووکادوی رسیده را به صورت خمیر درآورده و به عنوان ماسک صورت از آن استفاده کنید. آن را بر صورت مالیده و بعد از ۱۰ دقیقه بشویید. برای رهایی از پف چشم، با استفاده از پارچه‌ای کتانی، کیسه‌ای درست کرده، داخل آن را پوره آووکادو بریزید و به آرامی روی چشم بمالید.

گیلاس

۱۰ عدد گیلاس نارس را در مخلوط‌کن بریزید، آب آن را با یک قاشق سوپ‌خوری جو دوسر خشک مخلوط کنید و به‌عنوان ماسک ۵ دقیقه روی صورت قرار دهید. برای لایه‌برداری پوست هم، آب گیلاس را با یک قاشق سوپ‌خوری نمک دریا مخلوط کرده و با آن پوست را ماساژ دهید.

 



ارسال نظر



لوگو اسپانسر