کد مطلب: 10352 | زمان انتشار: ۱۳:۰۳:۳۱ - دوشنبه ۷ ارد ۱۳۹۴ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 575 | |

چه فرق مویی برای شما مناسب است؟!

چه فرق مویی برای شما مناسب است؟!

یکی از آسان‌ترین راه‌های ایجاد تغییر در ظاهرتان، این است که تصمیم بگیرید فرق موهایتان را تغییر دهید. اکثر ما سال‌های طولانی با فرق مویی که به طور طبیعی داشتیم میگذرانیم. اما تابحال شده به این موضوع فکر کنید که آیا این مدل، بهترین مدل بر اساس شکل صورتتان است یا نه؟

انتخاب فرق موها بر اساس شکل صورت
امتحان کردن مدل‌های مختلف با شانه، به شما این شانس را می‌دهد تا مدلی را پیدا کنید که ویژگی‌های چهره‌ی شما را مشخص و نمایان می‌کند. اما بهترین قسمتش چیست؟ بهترین قسمتش این است که این کار برای شما با یک تغییر بسیار بزرگ همراه خواهد بود!

صورت‌های قلبی شکل

جیمز میگوید: «صورت‌های قلبی شکل در قسمت گونه پهن‌تر هستند. فرق وسط بهترین مکمل برای این نوع صورت است، البته اگر موهایتان بلند باشد. اگر موهایتان کوتاه است و یا در اطراف صورت بطور لایه لایه قرار گرفته است، فرق وسط نتیجه‌ی عکس خواهد داشت علتش هم این است که حلقه‌های مو توجه را به قسمت‌های پهن صورت جلب می‌کنند.»

جیمز توصیه می‌کند: «فرق کج نیز به موهایتان اجازه می‌دهد تا کمی‌از پهنای پیشانی و گونه‌هایتان کاسته شود و صورتتان باریک‌تر بنظر برسد.»

صورت‌های گرد

جیمز می‌گوید: «از یک فرق کج پهن و بزرگ استفاده کنید تا قسمت متوازن‌تر صورتتان را بهتر نشان دهد.»

نمی‌دانید کدام قسمت بهتر است؟ جلوی آینه بایستید و یک طرف صورتتان را با یک کاغذ سفید بپوشانید. سپس کاغذ را طرف دیگر صورتتان قرار دهید. قسمتی که بیشتر دوست دارید و ترجیح میدهید، برنده است

جیمز می‌گوید: ” افرادی که صورت گرد دارند، به پوششی از مو نیاز دارند تا صورتشان کشیده‌تر و متعادل‌تر بنظر برسد.»

صورت‌های مربعی شکل

جیمز می‌گوید: «یک فرق کج و پهن، پیشانی و فک صورت‌های مربعی را ملایم‌تر نشان می‌دهد. «لایه‌های بلند مو وقتی به طور مورب اطراف صورت قرار بگیرند، صورت را گردتر نشان داده و زاویه‌های خشن صورت را پنهان می‌کنند. ایده آل ترین قسمت برای شروع فرقتان، دقیقا بالای قوس ابروهایتان است.

صورت‌های بیضی شکل

جیمز می‌گوید: «افرادی که صورت بیضی شکل دارند، راحت‌ترین کار را در پیش دارند! آنها می‌توانند هر نوع فرق، طرف، مدل و هرچیزی که می‌خواهند را انتخاب کنند!»



ارسال نظر



لوگو اسپانسر