کد مطلب: 14036 | زمان انتشار: ۱۳:۲۵:۰۰ - جمعه ۱۹ آبا ۱۳۹۶ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 345 | |

چطور از موهای خشک و آسیب دیده مراقبت کنیم؟

 چطور از موهای خشک و آسیب دیده مراقبت کنیم؟

احتمال خشکی بیشتر موها و آسیب‌دیدگی‌ هم به‌خاطر سرما و آلودگی هوا بسیار بیشتر است. بنابراین مراقبت از مو در فصل سرد و خشک متفاوت از آن چیزی است که در تابستان انجام می‌دهید.

 

رفتار موها همیشه به یکسان نیست و ‌وضعیت ظاهری و سلامت موها می‌تواند در موقعیت‌ها و دوره‌های مختلف تغییر کند. در دوره‌ها و فصل‌هایی موهای شما نرم و درخشان است اما گاهی هم بشدت خشک و آسیب دیده به نظر می‌رسد. در فصل‌های سرد وضعیت‌ موها با زمانی که هوا گرم است فرق می‌کند. در فصل پاییز احتمال ریزش مو بیشتر است و اساساً سرما باعث می‌شود رشد موها نیز کمتر شود. احتمال خشکی بیشتر موها و آسیب‌دیدگی‌ هم به‌خاطر سرما و آلودگی هوا بسیار بیشتر است. بنابراین مراقبت از مو در فصل سرد و خشک متفاوت از آن چیزی است که در تابستان انجام می‌دهید. اگر دوست دارید موهای نرم و درخشانی داشته‌ باشید از این راهکارهای ساده و کم خرج استفاده کنید و وضعیت ظاهری و سلامت موها را بهبود بدهید.

 

ماست برای موهایی نرم‌تر

اگر برای از بین بردن خشکی موهایتان به فکر خرید یک محصول درمانی گرانقیمت افتاده‌اید دست نگه دارید. شما آنچه برای نرم شدن موهایتان نیاز دارید را در آشپزخانه پیدا می‌کنید. به جای هزینه کردن برای خرید یک محصول درمانی ما به شما پیشنهاد می‌دهیم از ماست استفاده کنید. بعد از یک یا دو بار استفاده از ماست شما براحتی تغییر را احساس می‌کنید. ماست بهترین محصول برای نرم شدن موهاست و موها را درخشان می‌کند. اگر استفاده از ماست به شکل روزانه برایتان دشوار است می‌توانید فقط هفته‌ای یک بار از این روش استفاده کنید. روش استفاده بسیار آسان است. ابتدا موها را با مقداری ماست بپوشانید و سپس آن را با شامپوی روزانه خود بشویید.

 

شست‌و‌شوی مو با شیر سرد

هفته‌ای یک بار موهایتان را با شیر نجوشیده سرد بشویید. بعد از مدت کوتاهی متوجه می‌شوید چقدر موها محکم‌تر و بهتر شده‌اند و ریزش مو، خشکی، شکنندگی و جلای از دست رفته مو به‌طور کامل درمان شده است. به مرور زمان همه آنچه از دست رفته را دوباره به دستمی‌آورید.

 

از شامپوی بچه استفاده کنید

گاهی لازم است شامپویی را که به‌طور مستمر استفاده می‌کنید کنار بگذارید و شامپویی مصرف کنید که کمتر مواد شیمیایی دارد. هفته‌ای یک بار برای شست‌و‌شوی مو از شامپوی بچه استفاده کنید. خیلی زود متوجه تفاوت آن می‌شود. برای اینکه مطمئن شوید نرمی موها از دست نرفته است از نرم‌کننده استفاده کنید.

 

از روغن نارگیل بیشتر استفاده کنید

این پیشنهاد بویژه برای کسانی که اهل استفاده از روغن‌ها برای پوست و مو هستند بسیار مفید است. اکنون فصل استفاده از روغن نارگیل است. روغن نارگیل نه تنها موها را نرم می‌کند بلکه باعث رطوبت‌رسانی کافی به پوست نیز می‌شود و جلوی خشک شدن و آسیب‌دیدگی موها را می‌گیرد. شما می‌توانید چند قطره روغن کرچک نیز به روغن نارگیل اضافه کنید تا مطمئن شوید حجم موهایتان در سرما از دست نمی‌رود.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر