کد مطلب: 14039 | زمان انتشار: ۱۱:۱۷:۴۲ - شنبه ۲۰ آبا ۱۳۹۶ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 316 | |

هنگام سفر این داروها را همراه داشته باشید!

 هنگام سفر این داروها را همراه داشته باشید!

لیست داروهای مورد نیاز در سفر چیست؟ همراه داشتن داروها در سفر چه ضرورتی دارد؟
افراد کثیرالسفر همیشه علاوه بر لباس و کفش و وسایلی که همه برای سفر جمع می کنند یک بسته کمک های اولیه در سفر دارند، که در مواقع بحران بسیار آن ها را کمک می کند.

در این مقاله می خواهیم درباره بسته ای صحبت کنیم که در سفر بسیار کارا و مفید خواهد بود و بسیار در مدیریت هزینه ها و پیشگیری از آسیب و بیماری ها  به شما کمک خواهد کرد. در قدم اول بهتر است بدانیم چه داروهایی باید با خود همراه ببریم؟

 داروهای ضد تهوع
بسیاری از افراد هنگام ماشین سواری های طولانی یا پرواز هواپیما دچار احساس تهوع و سرگیجه می شوند. این حالت اگر شدت پیدا کند احتمالا در تمام طول سفر همراه شما خواهد بود.

بنابراین همراه داشتن قرص ضد تهوع در بسته کمک های اولیه در سفر برای بهبود و یا حتی پیشگیری از چنین حالتی بسیار موثر خواهد بود.

داروهای ضد اسهال و یبوست
تغییرات آب و هوایی و یا چشیدن غذاهای جدید ممکن است سبب تغییرات مزاجی در گردشگران شود. اصطلاحی که به آن آب به آب شدن می گویند و در برخی سبب یبوست و در برخی سبب اسهال می شود.

داروهای ضد اسهال و یبوست به شما کمک خواهد کرد تا با تغییر آب و هوا مزاج تان را هماهنگ کنید. این دسته داروها در سفر کمک می کند تا زودتر از سفری که آماده اید لذت ببرید.

همراه داشتن داروهای ضد حساسیت در بسته کمک های اولیه در سفر لازم است

 

داروهای ضد حساسیت
حساسیت ها همیشه قابل پیش بینی و تکرار پذیر نیستند و ممکن است سیستم دفاعی بدن به یکباره در تغییرات آب و هوا دچار اختلال شود و شما را دچار دردسرهای حساسیت کند.

علاوه بر این نیش حشرات مقصد و یا حتی گونه خاص گیاهی ممکن است بدنتان را دچار حساسیت کند. پس همراه داشتن داروهای ضد حساسیت در بسته کمک های اولیه در سفر می تواند کمک زیادی برای بهبودی شما و عدم نیاز مراجعه به پزشک انجام دهد.

پماد ضد قارچ و ضد باکتری
یکی از داروها در سفر ، پمادهای ضد قارچ و ضد باکتری می توانند کمک شایانی در کمک های اولیه در سفر داشته باشند. این پمادها از عفونی شدن زخم ها و بریدگی جلوگیری می کنند و همچنین باعث کم شدن التهابات زخم ها می شوند.

داروهای مسکن و تب بر
داروهای مسکن کمک زیادی به سردردهای ناشی از کم خوابی و یا تغییرات آب و هوایی خواهند داشت. اما اگر پرواز خارجی داریم، در همراه داشتن مسکن ها البته باید نهایت احتیاط را داشته باشیم. داروهای مسکن و تب بر یکی از پرکاربردترین داروها در سفر است.

زیرا این داروها مخدر محسوب می شوند و در بعضی کشورها با محدودیت و در بعضی دیگر به هیچ عنوان اجازه همراه داشتن مسکن ها را ندارید. پس حتما قبل از آماده سازی بسته کمک های اولیه برای سفرتان تحقیقات لازم را به عمل آورید.

بهتر است هنگام سفر داروهای ضد اسهال و یبوست همراه داشته باشید

 

مصرف داروی-زیپمت
این داروها در سفر بسیار کمک کننده است، البته به یاد داشته باشید که اگر داروی خاصی مصرف می کنید و یا نیاز به تزریق های روزانه دارید باید توصیه نامه پزشک به همراه داشته باشید و تمامی داروها باید برچسب مخصوص داشته باشند وگرنه در فرودگاه مجبور به تحویل آن ها خواهید شد و یا حتی ممکن است دردسرهای زیادی را متحمل شوید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر