کد مطلب: 11332 | زمان انتشار: ۳:۰۴:۱۰ - یکشنبه ۲۳ خرد ۱۳۹۵ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 302 | |

نگذارید زندگی‌تان پنچر شود!

 نگذارید زندگی‌تان پنچر شود!

“به جای آن‌که منتظر بمانی تا کسی برای تو گل بیاورد، چرا باغ خود را نمی‌کاری؟” در حال حاضر شما در چه وضعیتی هستید؟

بسیاری از مواقع آن‌قدر چشم به این و آن می‌دوزیم و منتظر می‌مانیم، تا این‌که کسی کاری برای‌مان انجام دهد و یا آن‌قدر خود را اسیر شرایط و موقعیت‌ها می‌کنیم که اصلا از یاد می‌بریم هر یک از ما قادر است مسیر زندگی خود را مشخص کرده و رشد کند. آن‌قدر خود را محدود می‌کنیم که به یک شاخه گل قانع می‌شویم غافل از این‌که اگر به خود اعتماد کنیم قادریم باغی از گل برای خود بسازیم.

دوستان خوب من، قدرتمند باشید و به نیروی درون‌تان اعتماد کنید، آن وقت همه چیز را به ناشناختنی بزرگ بسپارید و شاهد گشوده شدن درهای رحمت و برکت الهی به روی خود باشید.

کاینات لحظه به لحظه در حال شنیدن پیام‌های شما و اجابت کردن خواسته‌هایتان است، پس به کم قانع نباشید و ظرف وجودتان را بزرگ کنید! اعتماد کنید و دست به عمل بزنید و شاهد به وقوع پیوستن آرزوهایتان باشید.

بعضی آدم‌ها از کمبودها و نقاط ضعف‌شان آگاه هستند اما دست به هیچ اقدامی نمی‌زنند، در سکون مانده‌اند و احساس می‌کنند درهای زندگی به روی‌شان بسته شده است اما به این پیام زیبا دقت کنید: “با خبر شدن مهم است، اما به طور قطع کافی نیست. امروز صبح متوجه شدم که اتومبیلم پنچر است، اما این آگاهی پنچری آن را نگرفت.”

دقت کردید! اگر بدانیم چرخ زندگی‌مان پنچر است و کاری نکنیم، دچار رکود می‌شویم. گاهی اوقات لازم است چرخ زندگی‌مان پنچر شود تا کمی تامل کنیم، تا فرصتی برای عمل کردن پیدا کنیم و گاهی کمی با پای پیاده به مسیری که با شتاب طی می‌کردیم برگردیم و متوجه نکات و درس‌های زندگی شویم. حالا قدرتمندتر پیش می‌رویم، به خودمان و توانایی‌های‌مان اعتماد بیشتری پیدا می‌کنیم، و مطمئن هستیم که اگر باز هم چرخ پنچر شد ما قادریم پنچری را بگیریم و به پیشرفت‌مان ادامه دهیم.

خوبان! به سمت زندگی یورش ببرید، پرواز کنید و شوق بیافرینید، فقط کافی است باور کنید که می‌توانید از پس هر مساله‌ای با قدرت و جسارت بربیایید. کافی است پنچری چرخ زندگی‌تان را ببینید و بعد آستین‌ها را بالا بزنید و پنچرگیری کنید، سپس در مسیر زندگی به حرکت و پیشرفت‌تان ادامه دهید و زندگی‌تان را به ناشناختنی بزرگ بسپارید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر