کد مطلب: 1484 | زمان انتشار: ۱۰:۲۴:۴۴ - دوشنبه ۱۳ آبا ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 3,000 | |

نکاتی مهم در دکوراسیون اتاق کار

نکاتی مهم در دکوراسیون اتاق کار(اتاق مطالعه)

هات کلوب: از آنجا که بیشتر ساعات روز خود را در محل کار و در اتاقی کوچک به سر می‌برید، لازم است آن را مانند خانه خود تزئین کنید. توصیه‌های زیر می‌تواند در دکوراسیون اتاق کار، راهگشای شما باشد.

طرح رنگی

طرحی رنگی برای فضای کار خود انتخاب کنید. کار را با انتخاب رنگ اصلی غالب و رنگی فرعی شروع کنید. به‌طور مثال، رنگ قرمز را به‌عنوان رنگ اصلی غالب و رنگ بنفش را به‌عنوان رنگ فرعی انتخاب کنید. بهتر است که دفتر خود را با وسایلی به رنگ قرمز تزئین کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید از لیوان قهوه‌خوری قرمز، فایل‌های قرمز، جاکتابی قرمز، دستگاه پانچ یا پوشه‌های قرمز استفاده کنید. برای رنگ فرعی نیز می‌توانید لوازم کوچک‌تر دفتر از جمله خودکار، گیره کاغذی و ماشین دوخت (منگنه) را به رنگ بنفش بکار ببرید.

سعی کنید از لوازمی استفاده کنید که هر دو رنگ اصلی و فرعی را با هم داشته باشد. قاب عکسی قرمز با راه‌های بنفش، نقاشی کوچک که در آن از رنگ‌های قرمز و بنفش به تناسب استفاده شده باشد یا حتی زیرلیوانی با گل‌های بنفش، نمونه‌هایی از این ترکیب است.

نکاتی مهم در دکوراسیون اتاق کار.اتاق مطالعه.اتاق کار.دکوراسیون اتاق کار.معماری داخلی

نظم و سازماندهی

بهترین کاری که برای تزئین دفتر خود می‌توانید انجام دهید، مرتب و منظم نگه داشتن آن است. به روش‌های خلاقانه برای سازماندهی محیط کار فکر کنید، اما سعی کنید که بیشتر سطح میز کار شما خالی بماند.

محیط کاری خود را حرفه‌ای کنید

تعدادی اندک از وسایل شخصی خود را از خانه به محل کار منتقل کنید. قاب عکسی خانوادگی برای قرار دادن روی میز کافی است. فراموش نکنید که دفتر کار شما باید شکل حرفه‌ای خود را داشته باشد.

زمان طولانی برای خرید لوازم دفتر هدر ندهید

شما می‌توانید با استفاده از کاتالوگ‌های لوازم دفتری، فروشگاه‌های بزرگ لوازم دفتری و نیز از طریق آنلاین، وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید. در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه‌های مبلمان، مبلمان دفتری نیز دارند. وسایلی را انتخاب کنید که با سبک کار شما نیز هماهنگ باشد.

گیاه سبز

گلدانی از گیاهان استوایی می‌تواند روحیه شما را هنگام کار بالا ببرد و رنگ سبز زنده را به فضای کار شما وارد ‌کند.

نورپردازی

منبع نوری که برای فضای خود در نظر می‌گیرید، چه عمودی، چه افقی یا نقطه‌ای باید به‌صورت رشته‌ای و باریک باشد تا برای کار دیگران مزاحمت ایجاد نکند. رنگ نور انتخابی را می‌توانید به صورت فصلی عوض کنید. رنگ نارنجی و قرمز برای پاییز و زمستان، رنگ صورتی و سبز برای بهار و آبی برای تابستان، انتخابی مناسب است.

لبه بالایی پارتیشن‌ها

اگر در اتاقکی مشغول به کار هستید که با پارتیشن از دیگر فضا‌ها جدا شده است، به فکر تزئین سطح رویی این پارتیشن باشید. این کار را می‌توانید با گیاهان سبز، آویز‌های تزئینی و …. انجام دهید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر