کد مطلب: 12586 | زمان انتشار: ۱۵:۴۳:۴۶ - یکشنبه ۱۷ ارد ۱۳۹۶ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 342 | |

نشانه های یک ابرمرد از نگاه همسر شما

 نشانه های یک ابرمرد از نگاه همسر شما

زنان همیشه در ذهنشان تصویری از یک مرد رویایی قرار دارد، تصویری که احتمالاً مردان کمی بتوانند همان مردی باشند که در ذهن همسرانشان جای گرفته است. با این حال رسیدن به این جایگاه کار دشواری نیست.

 

برخی ویژگی‌ها وجود دارد که زنان دوست دارند شریک زندگی‌شان آن‌ها را داشته باشد. پایبندی به این ۹ ویژگی، مردان را در نگاه همسرانشان به “مرد رویایی” مبدل می‌کنند.

 

پایبندی به رابطه

مرد رویایی مردی است که صبر و حوصله داشته و با تمام توان به تعهدات خود عمل کند و از زیر بار مسئولیت‌ها نگریزد. او باید همه توان خود را برای رسیدن به اهداف مشترک زندگی به کار ببرد و حتی اگر در این راه به موفقیت نرسید، نباید برای فرار از سختی‌ها بهانه‌تراشی کند.

 

در لحظات بحرانی، به دنبال راه‌حل باشد

مردی می‌تواند مرد رویایی زنان باشد که احساسات خود را در خود نریزد و در لحظات بحرانی، مانند بمب منفجر شود. او باید زمانی که رابطه او و شریکش دچار بحران می‌شود، با احترام موضوع را به بحث گذاشته و محترمانه گلایه‌ها و نظراتش را ابراز کند. نکته مهم‌تر این است که او باید به دنبال راه‌حل باشد

 

و به دلیل اهمیتی که برای این رابطه قائل است، راه‌حلی برای ادامه این رابطه پیدا کرده و پیشنهاد دهد نه اینکه به موضوعات مورد اختلاف بپردازد.

 

به جزئیات علاقه نشان دهد

مردان معمولاً به امور کلی می‌پردازند و علاقه‌ای به جزئیات و امور کوچک نشان نمی‌دهد. حال اگر مردی آن‌قدر حواسش به امور خانه باشد که بداند به عنوان مثال شستن ظرف‌ها از اموری است که مورد علاقه همسر او نیست، نباید این موضوع را نادیده گرفتن و بر بار مشکلات بیفزاید. این فرق بین مرد معمولی و مرد رویایی است. مرد رویایی دائماً در حال جستجوی راهی برای اثبات عشق و علاقه‌اش به همسرش است و سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند در تمیز نگاه داشتن خانه همکاری کند و اگر چیزی جز چند تکه پیتزا در یخچال پیدا نکرد، خانه را روی سرش نمی‌گذارد و به همسرش این امکان را می‌دهد که بدون استرس فیلمی انتخاب کند و با همدیگر آن فیلم را تماشا کنند.

 

مرد رویایی، باید دانا باشد

زنان احساس خوشبختی زیادی می‌کنند، اگر بدانند با مردی در ارتباط هستند که به موضوعات به شکل عمیق نگاه می‌کند و دائماً نصیحت‌های مناسب و به جا و راه‌حل‌های عقلانی و منطقی پیشنهاد می‌دهند. مرد رویایی مردی است که هنگامی که همسرش با او درباره مشکلات مرتبط با کار و دوستان مشورت می‌کند، بدون اینکه همسرش را مقصر بداند، با آرامش به او راه‌حل‌های مناسب پیشنهاد می‌دهد و سبب می‌شود که همسرش اطمینان حاصل کند او به رابطه پایبند است. در خیلی از مواقع، دانایی و حکمت بسیار مهم‌تر از هوش است. مرد حکیم که پدری مهربان برای فرزندان است و به آن‌ها دانش و حکمت را می‌آموزد، موجب خوشبختی همسرش است.

 

همسرش با او احساس اعتماد به نفس می‌کند

زنان از مردانی که اعتماد به نفس آن‌ها را خدشه‌دار می‌کنند، دوری می‌جویند. مردی که واقعاً همسرش را دوست دارد، نقاط ضعف و قوت او را می‌داند، لیکن دائماً به او کمک می‌کند آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کند. اگر چه ممکن این نقاط ضعف در واقع به نقاط قوت تبدیل نشوند، لیکن احساس اعتماد به نفسزن را افزایش می‌دهد. مرد رویایی می‌داند چگونه در لحظات مناسب به همسرش کمک کرده و اعتماد به نفس او را تقویت کند. او در حضور دیگران دائماً روی نقاط قوت همسرش دست می‌گذارد و به اتفاقات خوبی که برای شریک زندگی‌اش افتاده و یا رفتارهای قابل توجه او در مواقع مختلف، می‌پردازد.

 

مشکلات را گردن می‌گیرد

در بسیاری مواقع و به ویژه در لحظات بحرانی، افراد آرزو می‌کنند کاش کسی مسئولیت مشکلات موجود را به گردن می‌گرفت و نشان می‌داد آنچه آن‌ها را می‌آزارد، باعث آزردن خاطر او نیز شده است. مرد رویایی در لحظات سخت، مشکلات را گردن گرفته و سعی می‌کند آن‌ها را به بهترین شکل ممکن و کمترین هزینه و ضرر حل کند.

 

به اشتباهات همسرش لبخند می‌زند

بیشترین چیزی که یک زن را می‌آزارد این است که شریک زندگی‌اش را مسخره کرده و به اشتباهات او بخندد. مرد رویایی هرگز این کار را نمی‌کند؛ او زمانی که همسرش اشتباهی می‌کند، با مهربانی به او لبخند می‌زند و برای حل مشکل راه‌حلی پیدا می‌کند.

 

مردی است که همیشه سورپرایز دارد

زمانی که امور روزانه توان زن را از او می‌گیرد و او را خسته می‌کند، زن آرزو می‌کند مردی در کنارش باشد که این خستگی را از تن او بزداید. مردی که بدون هیچ دلیلی برای همسرش هدیه می‌خرد، او را برای شام به رستوران می‌برد و در کارهای منزل به همسرش کمک می‌کند، لیاقت مرد رویایی شدن را دارد.

 

اگر اشتباه کرد، عذرخواهی می‌کند

عذرخواهی آسان‌ترین راه ورود به قلب زنان است. مرد رویایی زمانی که اشتباهی می‌کند، صادقانه با همسرش گفتگو می‌کند و از او پوزش می‌خواهد. نادیده انگاری و تجاهل اشتباهات، می‌تواند دروازه‌های جهنم را به روی مرد باز کند.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر