کد مطلب: 731 | زمان انتشار: ۱۹:۰۶:۵۹ - یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 3,981 | |

مدل آرایش چشم قهوه ای

ارایش چشمان قهوه ای روشن

 

بهترین خاصیت چشمان قهوه ای این است که به طور طبیعی به خاطر رنگ قهوه ای اش ، عمیق دیده می شوند. آرایشی که بیشتر به این چشم می آید ، معمولا تیره است گرچه برخی از سایه رنگ های خاکی نیز به آنها می آید. چشم قهوه ای رنگی است که از سه رنگ آبی ، قرمز و زرد شکل گرفته است بنابراین اکثر رنگ ها به این چشم می تواند خوب جلوه کند.

چشم قهوه ای. آرایش چشم قهوه ای. آرایش چشم

آموزش آرایش چشمان قهوه ای تیره

رنگ های سایه چشم متالیک (فلزات)

از آنجا که رنگ این چشم ها خودش عمیق است ، رنگ های متالیک می تواند چشم های شما را فوق العاده کند. به گزارش پرشین ویسایه رنگ های طلایی، نقره ای، برنز، قهوه ای و حتی صورتی می تواند چشم ها را بسیار زیبا کند و زیبایی طبیعی چشم های قهوه ای را دو چندان خواهند کرد. این رنگ ها بهترین راه حل برای جشن ها و مهمانی ها است. همچنین می توانید با رنگ های سفید و بژ نیز تضاد رنگ ایجاد کنید تا بیشتر آن ها را چشم گیر تر نشان دهید.

چشم قهوه ای. آرایش چشم قهوه ای. آرایش چشم

رنگ سایه های چشم طبیعی

در زمان های معمولی می توانید با رنگ های طبیعی ، نظیر بژ ، هلویی ، قهوه ای و خاکستری مایل به قهوه ای ظاهر موقرتری به خود بدهید.به گزارش پرشین وی می توانید همچنین از خط چشم های متضاد نظیر قهوه ای تیره یا مشکی نیز در کنار آنها استفاده کنید . این مدل برای استفاده معمولی مناسب تر است.

رنگ سایه های چشم عمیق

این رنگ ها بسیار مناسب رنگ چشم شما هستند و می توانید در بین جمع از آنها استفاده کنید. رنگ سایه های قهوه ای ، بنفش، ارغوانی، وانیلی ، ماهاگونی (قهوه ای مایل به سرخ) برای چشمان قهوه ای همانند دکور روی کیک عمل می کنند. به گزارش پرشین وی این رنگ ها بر زیبایی طبیعی رنگ چشمان شما تاکید بیشتری دارند و آن چنان با رنگ چشمان شما تلفیق می شوند که کاملا بدون نگرانی چهره ای جذاب از شما می سازد. چشمان دودی با استفاده از سایه های سیاه و خاکستری نیز می تواند ظاهری دراماتیک را به چشمان قهوه ای بدهد و آن را عمیق تر نشان دهد.

خط چشم های قهوه ای

خط چشم ها به خصوص برای چشمان قهوه ای نقش مهمی را بازی می کنند ، آنها جزئیات افزودنی مورد نیاز این چشم را فراهم می کنند. پیشنهاد ما این است که از خط های تیره نظیر ، قهوه ای ، سیاه یا طوسی تیره استفاده کنید. اگر به دنبال خط های روشن تر هستید ، آبی و صورتی مناسب شما خواهد بود.

 

منبع »  ایران ایج



ارسال نظر



لوگو اسپانسر