کد مطلب: 14706 | زمان انتشار: ۱۱:۳۰:۵۹ - یکشنبه ۲۷ خرد ۱۳۹۷ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 309 | |

متناسب با اندامتان لباس بپوشید..!

متناسب با اندامتان لباس بپوشید..!

همه ی ما می دانیم که آدم ها ظاهر متفاوتی دارند، فرم های بدنی شان با هم فرق می کند و استایل های شخصی شان نیز با هم متفاوت است. در این مطلب به پنج فرم از معمول ترین تیپ های بدنی اشاره می‌کنیم تا کمک تان کنیم بفهمید اندام شما به کدامیک نزدیک تر است. آیا باسن تان از شانه هایتان پهن تر است؟ بسیار خب! پس شما اندام گلابی شکل دارید. به شما می گوییم هنگام انتخاب لباس چه نکات کلیدی را باید مد نظر داشته باشید. این نکات به شما کمک می کنند تا طبق اندامی که دارید، بهترین جلوه را پیدا کنید.مشخص کردن فرم بدن ممکن است کار دلهره برانگیزی به نظر برسد. همچنین طبقه بندی اندام تان بر اساس لیستی از میوه ها و اشکال هندسی نیز می تواند سخت و عجیب و محدود کننده باشد. اما باور کنید تعیین فرم بدن می تواند کمک تان کند راحت تر و بی دردسرتر لباس بخرید، لباس بپوشید و مجبور نشوید از همه بپرسید: آیا این لباس برای من خوب است؟ به من می آید؟

تعیین فرم بدن می تواند کمک تان کند راحت تر و بی دردسرتر لباس بخرید، لباس بپوشید

گلابی شکل

باسن های شما از عرض شانه هایتان پهن تر است.

چه مدل لباسی برای شما عالی است؟ لباس های بالا تنه چسبان و پایین تنه کلوش (fit and flare). زیرا این مدل لباس می تواند بالا تنه‌ی جمع و جور شما را کاملا نشان داده و حالت کلوش یا فون مانند قسمت پایین لباس هم می تواند انحناهای بدنتان را به خوبی نشان بدهد. این فرم لباس، توجه را به زیباترین قسمت اندام تان جلب می کند. مدل های بدون یقه ای که بند دارند یا مدل های بند پشت گردنی نیز برای شما بسیار مناسبند.

جنیفر لوپز و بیانسه و ریحانا نیز اندام گلابی شکل دارند.

لباس های اندام گلابی بالا تنه چسبان و پایین تنه کلوش است

مثلث معکوس

عرض شانه های شما پهن تر از باسن تان است.

کت، نیم تنه یا ژاکت‌ فیت، بندها یا آستین های تنگ و دامنه ی پُرچین و شکن یا شلوار گشاد برای شما بسیار مناسب است و توجه را به سمت پاهایتان جلب کرده و شانه ها را باریک تر نشان می دهد.

آنجلینا جولی، نائومی کمبل، پاملا آندرسون و جسیکا آلبا چینن اندامی دارند.

در اندام مثلثی توجه را به سمت پاهایتان جلب کنید

مستطیل شکل

شانه ها، باسن و دور کمرتان تقریبا هم اندازه هستند.

دامنه ی چین دار، کمر دار یا با جزئیات کار شده برای شما عالی است چون در قسمت کمرتان انحنا ایجاد می کند. حجم دادن به یکی از نیم تنه ها کمک تان می کند انحناهای زیادی در ظاهر خود بوجود بیاورید. می توانید با بستن کمربند روی لباس تان یا پوشیدن جین کمر بلند دار هم این حالت را به اندام خود بدهید.

کامرون دیاز، ناتالی پورتمن، نیکول کیدمن و گوئینت پالترو نیز اندام مستطیل شکل دارند.

دامنه ی چین دار، کمر دار برای اندام مستطیل شکل عالی است

سیب شکل

شانه‌های پهن دارید، کمرتان پُر است و پاهایتان لاغر.

دامن پُرچین، شلوار دمپا گشاد و کت یا نیم تنه ای که به پهن ترین قسمت اندامتان بچسبد برای شما مناسب است. لباسی که در قسمت بالا تنه حجم زیادی دارد برای شما خوب نیست چون نباید نسبت به پاهای تان عدم تناسب ایجاد کند. می توانید روی جلوه دادن پاهایتان هم تمرکز کنید.

جنیفر هادسون، تیرا بانکز، میندی کالینگ و الیزابت هارلی اندام سیب شکل دارند.

افراد با اندام سیب شکل روی جلوه دادن پاها تمرکز کنید

ساعت شنی شکل

شانه هایتان پهن اند و باسن تان هم تقریبا همان اندازه است. کمرتان نسبتا باریک و تفکیک شده است.

هر لباسی که کمر باریک تان را نشان بدهد برای شما عالیست. به دنبال لباس های کمردار با بالاتنه چسبان باشید. لباس های بادیکان و دامن کوتاه هم برای شما بسیار مناسبند زیرا توجه را به کمر باریک، باسن انحنا دار و بالاتنه‌ی پُرتان جلب می کنند.

کیم کارداشیان، سلما هایک، سوفیا ورگارا و مرلین مونرو چنین اندامی دارند.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر