کد مطلب: 6082 | زمان انتشار: ۱۳:۵۶:۰۹ - پنجشنبه ۱۶ مرد ۱۳۹۳ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 498 | |

سامسونگ امسال دو گوشی هوشمند جدید عرضه خواهد کرد

یکی از مدیران غول الکترونیک کره جنوبی می گوید: این گوشی جدید با صفحه نمایش لمسی بزرگ به عنوان یک فبلت عرضه خواهد شد که ویژگی های منحصربفردی در صفحه نمایش آن وجود دارد.
به احتمال فراوان نسخه ای جدید از Galaxy Note 3 با صفحه نمایش عریض تر و قابلیت های لمسی جدید با تکنولوژی های پیشرفته تولید خواهد شد. شرکت سامسونگ به هوادران خود قول داده است که شمارش معکوس برای عرضه Galaxy S5 را آغاز کنند.

SamsungGalaxyNote3

غول فناوری شرق آسیا اعلام کرد که تولید این گوشی ها در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ نزدیک پاییز حاصل خواهد شد که محصولی بسیار ابتکاری با تکامل فراوان و صفحه نمایش بزرگ منتشر می گردد. هیون جون کیم، معاون ارشد کمپانی سامسونگ در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران خبر داد و افزود: سود سه ماهه دوم سامسونگ اواخر هفته آتی اعلام خواهد شد که در کنار آن یک مدل بسیار جدید و جذاب با استفاده از مواد جدید بکاربرده شده در صفحه نمایش این محصول جدید معرفی خواهند شد.

سامسونگ شاید نام این گوشی را گلکسی نت آلفا نام گذاری کند که در مقابل دیگر فبلت ها و تبلت ها و گوشی های هوشمند یک خاصیت منحصربفرد را داراست. اگرچه Galexy Note4 و Galexy S5 دارای صفحه نمایش بزرگ هستند اما این نسخه از گلکسی نت با خواص و مواد گوناگونی عرضه خواهد شد تا جذابیت آن نسبت به سایر رقبایش گسترش یابد.

سامسونگ که در سه ماهه نخست ۲۰۱۴ با ۲۵ درصد افت سود خالص در بازار فناوری و تکنولوژی روبه رو شد اما با این محصول جدید قصد دارد تا چالشی که در آن گرفتار بود خود را بیرون درآورده و محصولات جدید خود را با قیمت های متناسب تر عرضه کند.

سامسونگ با عرضه Galexy S5 در ماه اول توانست ۱۱ میلیون نسخه از آن را به فروش برساند که در نوع خود و مقایسه با S4 قابل توجه است. هدف سامسونگ اغلب رقابت در دنیای گوشی های هوشمند برای مسابقه دادن و سرگرم کردن خود با سایر رقبا بوده است .

سوابق نشان می دهد که سامسونگ با استفاده از گارانتی و ویژگی هایی در صفحه نمایش محصولات خود ، باعث گردیده تا فروش خود را بالا ببرد. هنوز مشخصات و جزئیات بیشتری از انتشار این دو نسخه جدید گوشی هوشمند در دسترس نیست.

 



ارسال نظر



لوگو اسپانسر