کد مطلب: 649 | زمان انتشار: ۱۲:۲۰:۵۲ - شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ | ۱ نظر | دفعات مشاهده : 2,527 | |

زاها حدید برنده فاز دوم برج میلاد

مسابقه بین المللی معماری و طراحی فاز دوم برج میلاد با انتخاب زاها حدید به عنوان نفر اول به کار خود پایان داد.

فراخوان بین المللی مسابقه طراحی و معماری فاز دوم برج میلاد خرداد ماه امسال منتشر شد که در نتیجه آن ۳۱ معمار و شرکت معماری داخلی و بین المللی آثار خود را ارسال کردند که هیات داوران در مرحله نخست از میان ۳۱ اثر، هفت اثر را به عنوان آثار نهایی انتخاب کرد که از میان این هفت اثر، سه اثر به عنوان آثار اول تا سوم انتخاب شدند.

به گزارش واحد خبر جامعه آنلاین معماران، هیات داوران این مسابقه متشکل از هاشم هاشم نژاد، محمود گلابچی، کامبیز نوایی و محمد بهشتی پس از بررسی آثار ارسالی در نهایت ، زاها حدید ، شرکت مشاورین عرصه و شرکت طراحی و معماری از کشور چین را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم  معرفی کردند.

هیئت داوران هر سه اثر را قابل اجرا شدن در فاز دوم برج میلاد دانسته و  هم اکنون اجراکنندگان فاز دوم برج میلاد در حال مذاکره با سه نفر برنده نخست هستند تا در نهایت یکی از این سه اثر برای اجرای فاز دوم برج میلاد تهران انتخاب شود.

هم اکنون کارگاه در حال تجهیز برای ساخت فاز دوم برج میلاد تهران است و به گفته اجراکنندگان بزودی عملیات اجرایی فاز دوم برج میلاد که شامل ساخت هتل، ساختمان اداری و تجاری می باشد، شروع می شود.




۱ ديدگاه مطلب براي " زاها حدید برنده فاز دوم برج میلاد " ارسال شده است.

  1. m.architecture گفت:

    از نظر من زاها حدید بهترین طرح ها رو میتونه اجرا کنه اما یه چیزی هم مد نظر داشته باشید که ایشون برای هر پروژه زمان میدن و باید به ما هم زمان بدن نشه مثل خیلی پروژه ها که شروع شد و بعد ایران بشه بانک این خانوم……

ارسال نظر



لوگو اسپانسر