کد مطلب: 12236 | زمان انتشار: ۱۵:۲۳:۳۶ - شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 293 | |

روشهای برای فتح قلب شوهرتان

 روشهای برای فتح قلب شوهرتان

مردان در پس ظاهر محکم و ناشکستنی خود، انسان هستند و نیازهایی دارند. شناختن این نیازها و خواسته هایی در زندگی مشترک به شما کمک کند تا با تأمین آنها بانوی رویاهای مرد آرزوهایتان باشید.
شما به عنوان یک زن می دانید چه چیزهایی بیشتر از همه یک مرد را آزار می دهد؟ تا به حال شده با خود فکر کنید که شاید بعضی رفتارهای زنانه شما به شدت شوهر یا نامزدتان را آزرده خاطر کند و حتی موجب دور شدن او از شما شود؟ لازم است با شناخت این موارد قلب شوهرتان را فتح کنید.
حس قدرت طلبی او را بپذیرید
مرد خانه نیاز دارد تا اعضای خانواده و به خصوص همسرش مدیریت او را بر خانواده بپذیرد. نگران نباشید، این به معنای آن نیست که شما باید خواسته های خود را کنار بگذارید و از حق خود در تصمیم گیری برای زندگی مشترک بگذرید. شما با ارضای حس قدرت طلبی و مدیریت همسرتان می توانید قلب او را فتح کنید و با مدیریت بر قلب او علاوه بر تأمین رضایت همسرتان، به بسیاری از خواسته هایتان هم برسید. کافی است به جای زبان قدرت طلبی و ریاست، از زبان محبت و ظرافت زنانه تان استفاده کنید.

احساس خوب را به او هدیه دهید
مهم ترین فرد در زندگی هر مردی همسر او است. مردها احتیاج دارند تا در پیچ و خم زندگی و در همه حال همسرشان را همراه و هم قدم خود ببینند و حمایت و همراهی او را احساس کنند. به میزانی که شما از همسرتان در مواقع بحرانی، تصمیم گیری ها و مشکلات زندگی حمایت کنید باعث بالا رفتن اعتماد به نفس او می شوید و اثر مستقیم بالا رفتن اعتماد به نفس همسرتان را در زندگی خواهید دید. پس شما هم با همراهی و حمایت از همسرتان در مواقع سخت این احساس خوب و نیروبخش را به او هدیه دهید.
تحسین یادتان نرود
نیاز به مورد تأیید قرار گرفتن و تحسین شدن در مرد ها نیازی غیرقابل انکار و فراموش نشدنی است. اهمیت این نیاز وقتی که به داخل خانه و فردی همچون همسر می رسد دوچندان می شود. مردها عاشق این هستند که از سوی همسرشان مورد تأیید و تشویق قرار گیرند و احساس کنند تکیه گاه محکمی برای خانواده و همسرشان هستند.
قدردش را بدانید
کار کردن در خارج از خانه گرچه وظیفه شوهر شماست اما هر مردی نیاز دارد تا در قبال کاری که انجام می دهد مورد قدرشناسی و تشکر قرار گیرد و در مقابل، این تشکر و قدرشناسی باعث می شود تا با انگیزه و انرژی بیشتری به کار و تلاش بپردازد. کافی است کمی با او همراه باشید و مشکلات و محدودیت هایی را که بنا به اقتضائات کاری برای او پیش می آید درک کنید.
خودتان را فراموش نکنید
در آیات قرآن خداوند می فرماید: ما زن و مرد را مایه آرامش یکدیگر قرار دادیم. بخشی از این آرامش، مربوط به زیبایی و آراستگی زن و مرد در خانه است. از آنجا که زن مظهر جمال و زیبایی است یکی از نیازهای اصلی مردان، دیدن او در حالتی زیبا و در اوج ظرافت و شادابی است. کافی است کمی به سر و وضع خود برسید و به خصوص هنگامی که همسرتان از محل کار به منزل برمی گردد به نوعی خود را برای ورود او آماده کنید. کمی آرایش کنید. لباس مناسب بپوشید و با یک سینی چای به استقبال او بروید.

کدبانو باشید
مرد ایرانی همیشه به یک چیز در ذهن خود می بالد و در جمع دوستانش به آن افتخار می کند و آن چیزی نیست جز کدبانوگری همسرش در خانه. در واقع در چارچوب ذهنی مرد ایرانی، مدیریت کارهای خانه و انجام دادن آنها به نحو احسن توسط بانوی خانه یک مزیت مهم و حیاتی به شمار می رود.

 

 

 

تنهایی لازمه زندگی یک مرد
لحظاتی در زندگی پیش می آید که مردها نیاز دارند تا در غار تنهایی خود باشند و با این کار به آرامش می رسند. شاید درک چنین چیزی برای شما به عنوان یک خانم سخت باشد چون شما در چنین مواقعی دوست دارید همسرتان در کنار شما باشد و با شما حرف بزند و همراهی تان کند اما ساختار شخصیتی مردها به گونه ای است که گاهی نیاز به تنهایی دارند. این کاملا درست است که یک زن دوست دارد تا حد ممکن به همسر و عشق زندگی اش نزدیک شود و نگذارد او هیچ وقت احساس تنهایی کند؛مردها تا اینجا هیچ مشکلی ندارند اما گله آنها از آنجا آغاز می شود که می گویند:«ما هم دوست داریم که همسرمان همیشه و در همه لحظات خوب و بد زندگی همراه مان باشد اما خانم ها فکر می کنند تمام وقت آزاد مردشان تنها باید به آنها اختصاص داشته باشد نه هیچ چیز دیگر. این دقیقا جایی است که می تواند برای ما آزاردهنده باشد.»
برای هر چیزی گریه نکنید
مردها به راحتی با ابراز احساسات شدید زن ها معذب و آزرده خاطر می شوند. شکستن ناخن یا پاشنه کفش یا خرد شدن شیشه عطر یا… هیچ کدام دلیل نمی شود که بخواهید مقابل همسرتان شروع به گریه کنید. ابراز احساسات زیاد برای موضوعات کوچک شاید برای زنان امری عادی باشد اما مردها بیشتر آن را یک نمایش بیش از اندازه می دانند؛ سعی کنید در مورد چیزهایی که چندان مهم نیستند احساسات کمتری به خرج دهید.
مدام به او زنگ نزنید
مردانی هستند که می گویند از اینکه همسرشان هر ۱۰ دقیقه یک بار تلفن می زند و مدام پیامک های بی معنی می فرستد کلافه شده اند؛ قبل از اینکه بخواهید برای چندمین بار در طول روز به همسرتان زنگ بزنید، کمی فکر کنید که آیا کار شما آنقدر مهم هست که بخواهید سر کار با او صحبت کنید و وقتش را بگیرید و ذهنش را از مسائل کاری منحرف کنید. گاهی لازم است به او زمان بدهید که گاهی شما را نداشته باشد و دلش برای تان تنگ شود.
در مقابل جمع از او بد نگویید
اگر شما شروع کنید در مقابل دیگران از همسر یا نامزدتان بد بگویید اولین چیزی که به ذهن آنها می رسد این است که شما چقدر نادانید که با مردی زندگی می کنید که رفتارهایش را نمی پسندید. یادتان باشد تنها چیزی که دیگران باید از شما و زندگی شخصی تان بشنوند این است که چقدر همسر خوبی دارید و در کنار هم خوشبختید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.
بیش از حد آرایش نکنید
بیشتر مردها دوست ندارند که همسرشان ناخن های بسیار بلند داشته باشد یا موهای مصنوعی و اکستنشن بگذارد یا بیش از اندازه آرایش کند. آنها چهره طبیعی زنانه شما را بیش از هر چیزی دوست دارند. یک چهره طبیعی بیشتر از هرچیزی برای مرد جذابیت دارد و چیزهای بیشتری را به او می گوید. شاید بگویید همه مردان به یک زن عمل کرده و آرایش کرده بیشتر توجه می کنند اما باور کنید آنها چهره زنانه شما را بیشتر دوست دارند در غیر این صورت با شما ازدواج نمی کردند.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر