کد مطلب: 14400 | زمان انتشار: ۱۴:۰۵:۰۵ - دوشنبه ۱۴ اسف ۱۳۹۶ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 329 | |

راهکارهای پولدار شدن تضمینی

راهکارهای پولدار شدن تضمینی

اغلب مردم پول و ثروت را دوست دارند و در تمام طول عمر خود تلاش می کنند تا بتوانند زندگی راحت و پس اندازی خوب داشته باشند اما چند درصد از آنها واقعا به این خواسته می رسند و موفق می شوند؟ پولدار شدن آنچنان هم کار سخت و نشدنی نیست، فقط کمی صبر و حوصله و دانش پول جمع کردن می خواهد.پولدار شدن

پولدار شدن

اگر از آن دسته کسانی هستید که برای پولدار شدن و بهبود وضعیت مالی گام های عملی و محکم برمی دارید و تنها به آرزو کردن اکتفا نمی کنید توصیه می کنم که اگر این شش کار را انجام دهید، توان ثروت سازی تان بالا خواهد رفت.

شش راه برای ثروتمند شدن وجود دارد و من تضمین می کنم که اگر این شش کار را انجام دهید، توان ثروت سازی تان بالا خواهد رفت.

۱- این فداکاری را داشته باشید که یک کسب و کار راه اندازی و به مردم خدمت کنید

مردم باید اخلاق کاری داشته باشند و به مردم خدمت کنند. اگر به مردم خدمت نمی کنید، پس منبع درآمدی ندارید. دو راه برای خلق ثروت وجود دارد: بازی مجموع غیر صفر که در آن شما محصول یا خدمت یا ایده ای ارائه می دهید که برای آن به شما پول می پردازند. این معامله ای است که باعث ایجاد ثروت می شود. راه دیگر خرید سهام است که آینده آن یک بازی مجموع صفر است. با این تاکتیک، چیزی به اقتصاد اضافه نمی کنید، بلکه زندگی شما وابسته به از دست دادن پول از سوی دیگران است.

این کار برای هر کسی جواب نمی دهد. ما نیاز به درصد قابل ملاحظه ای از افراد داریم که برای افراد دیگر تولید می کنند و چرخه اقتصاد را می چرخانند. یک اقتصاد خوب از طریق افرادی کار می کند که ارزش اخلاقی دارند و به افراد کمک می کنند.

تنها کافی نیست که کسب و کاری را راه اندازی کنیم زیرا برای خلق ثروت، آن کسب و کار باید کارآمد بوده و سوددهی داشته باشد. در تجارت اگر سود نکنید، ثروتی وجود نخواهد داشت. این تجارت باید به خوبی مدیریت شود. شما باید بخشی از آن سود را پس انداز کنید و صرف موارد مصرفی نکنید تا آن پول برای تان کار کند. اگر به خرید چیزهایی ادامه دهید که ارزش شان کمتر می شوند، هرگز پیش نخواهید رفت.

۲- برای پس انداز خود ارزش قائل شوید 

اگر هیچ وقت پس انداز نکنید، همه عمر مجبور خواهید بود که کار کنید. اگر پس انداز کردن را آغاز کنید، پول تان برای تان کار خواهد کرد. افرادی که برای دیگران کار می کنند و هرگز پس انداز نمی کنند، بیشترین مالیات را می پردازند و همیشه بی پول هستند.

افرادی که پس انداز را آغاز می کنند، به سطح متوسط ارتقا می یابند. افرادی که پس انداز می کنند و می دانند که آن را چگونه سرمایه گذاری کنند و ثروت بسازند. از پول افراد دیگر استفاده می کنند تا پول بیشتری کسب کنند و کمترین مالیات را بپردازند.

۳- مدیرانه پول خود را مدیریت کنید 

من عقیده دارم که اگر به درستی پول خود را مدیریت کنید، پول بیشتری به دست خواهید آورد که مدیریت کنید. کلید این کار، ارزش قائل شدن برای پول است. وقتی پس انداز کردن را آغاز می کنید، شروع به رشد خواهید کرد. در فواصل زمانی مشخص کمی توقف کنید و کاری را که انجام می دهید بنویسید. ببینید چقدر زمان صرف می کنید و زمانی که اختصاص می دهید، هر ساعت و هر دقیقه، چقدر بازدهی دارد.

اگر می بینید که ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ یا ۵۰ درصد از آن را نمی توانید تحت کنترل درآورید، کسی را استخدام کنید که کارهایی را با اولویت پایین که باری روی شانه تان هستند و باعث می شوند تصویرتان از خودتان کوچکتر شود، حذف کند و وقت تان را آزاد کند تا به کارهایی برسید که برای تان الهام بخش هستند و در آنها مهارت و تسلط بیشتری دارید و باعث درآمد بیشتر در مدت زمان کمتری می شوند.

هر بار که این کار را انجام می دهید، پس انداز خود را افزایش می دهید. اگر هر دوره زمانی پس انداز خود را افزایش دهید، وقتی این تمرین را انجام می دهید، اگر کمتر از یک درصد نباشد یا ترجیحا ۱۰ درصد باشد، مقداری که پس انداز می کنید در مدت دو سال حداقل به دو برابر می رسد. وقتی به دلیل پس اندازهای تان، تقاضای بزرگتری از خود دارید، منابع بزرگتری را به سمت خود جلب می کنید.

اگر به درستی پول خود را مدیریت کنید، پول بیشتری به دست خواهید آورد‎

۴- بر هنر سرمایه گذاری تسلط یابید 

حفظ پولی که پس انداز کرده اید اهمیت دارد. وارن بافت، آهن ربای بزرگ تجارت این گفته را همیشه تکرار می کند: «قانون شماره ۱ در مورد پول این است که هرگز آن را از دست ندهید. قانون شماره ۲: قانون شماره ۱ را فراموش نکن.» یک سرمایه گذار کسی است که محاسبات کافی انجام داده تا بداند که این کار به نفع اوست. آنها فرض نمی کنند، اطمینان حاصل می کنند که اعداد به نفع آنان فعالیت می کنند. آنها صبورند، منتظر سرمایه گذاری درست می مانند و احساسی و هیجانی عمل نمی کنند.

۵- مقداری از ثروت را انتخاب کنید که با بینش و رویای تان برابر است 

اگر هدفی داشته باشید که به روشنی تعریف شده باشد، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که به آنجا برسید. اگر کسی بگوید که می خواهم زندگی با ارزش یک میلیون در سال و بازگشت متوسط شش درصد داشته باشم، این یعنی باید ۱۶٫۶ میلیون پس انداز داشته باشد.

شش درصد به علاوه پنج تا شش درصد تورم روی آن باید ثروت او باشد که بتواند آن سبک زندگی را حفظ کند وگرنه این یک خیال است. این عدد قراردادی نیست، این یک عدد خاص است. افرادی که می دانند کجا هستند و می دانند که سرمایه و استعدادشان چقدر است و اهداف روشنی دارند و برای رسیدن به آن استراتژی مشخص دارند، بیشتر از افرادی که خیال پردازی می کنند و نمی دانند کجا ایستاده اند و استراتژی و انگیزه انجام آن استراتژی را ندراند، احتمال رسیدن به هدف برای شان وجود دارد.

۶- دلیل بزرگتری داشته باشید 

اگر دلیل بزرگتری داشته باشید، ثروت بیشتری کسب می کنید. از خود بپرسید سود، ارزش و خدمت خلق ثروت برای من چیست؟

آیا این دستاوردها حقیقی هستند؟ هر انسانی که آرزوی خلق ثروت را دارد، می تواند آن کار را انجام دهد. فرقی نمی کند آن درس ها چه باشد. همه آنها در اینترنت هست. دلیلی وجود ندارد که آنها را یاد نگیرید اما اگر ارزشی برای آن قائل نباشید، برای یادگیری آن وقت نمی گذارید. پول به طور خودکار به سمت کسی می رود که برای آن بیشترین ارزش را قائل است. افرادی که برای پول ارزش قائل نیستند، آن را خرج و ناپدید می کنند. به همین دلیل است که پولدار، پولدارتر می شود و فقیر، فقیرتر.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر