کد مطلب: 14908 | زمان انتشار: ۱۴:۵۳:۴۲ - جمعه ۱۲ مرد ۱۳۹۷ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 270 | |

راهکارهایی برای افزایش جذابیت در میان دیگران

راهکارهایی برای افزایش جذابیت در میان دیگران

مسلما همه ما دوست داریم جذاب باشیم و تاثیر خوبی بر دیگران بگذاریم اما عجیب است که بیشترمان در مورد مسائلی که باعث زیاد یا کم شدن جذابیتمان می شود، به شدت اشتباه می کنیم.این جمله را در صورتی عمیقا درک می کنیدکه با فردی موطلایی و زیبا اما غرغرو و پر حرف هم صحبت شده باشید! حتما شما هم بدتان نمی آید جذابیت به معنای واقعی را تجربه کنید؛ پس همین حالا دست به کار شوید و به این موارد دقت کنید.

همه افراد خواهان جذابیت خود در میان اطرافیان و دوستان خود هستند که با رعایت نکاتی ساده می توان به این مهم دست یافت.

 

منادی روانشناس و مشاور در گفتگویی اظهار کرد: همه افراد خواهان جذابیت خود در میان اطرافیان و دوستان خود هستند که  با رعایت نکاتی ساده از جمله خوش رفتاری  و شاد بودن می توان به این نیاز دست یافت.

 

وی در ادامه گفت: از جمله موارد عوامل جذابیت در میان اطرافیان رضایت از داشته های خود، کمک به دوستان در هنگام نیاز، عشق ورزیدن به دوستان و اعضای خانواده  است که باعث اعتماد طرف مقابل می شود.

 

منادی تصریح کرد: از دیگر موارد ایجاد جذابیت میان دیگران صداقت، مرتب بودن و پرهیز از دروغ، بدگویی و غیبت در مورد دوستان است.

 

این روانشناس خاطر نشان کرد: اعتماد به نفس و مثبت اندیشی شما می تواند نقش قابل توجهی در جذابیت شما  میان دوستانتان داشته باشد زیرا این رفتار موجب دلگرمی و در نتیجه ایجاد انگیزه و امید در میان دیگران می شود.

 

منادی در پایان تاکید کرد: تنها زمانی ما خودمان را دوست داشتنی می دانیم که به  نیازها، عقاید، ارزش ها و ویژگی های شخصی واقعی خود دست پیدا کنیم.

 



ارسال نظر



لوگو اسپانسر