کد مطلب: 14562 | زمان انتشار: ۷:۲۹:۳۰ - پنجشنبه ۲۰ ارد ۱۳۹۷ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 229 | |

دانشجویان این نکات مسافرتی را بدانند..!

دانشجویان این نکات مسافرتی را بدانند..!

تابستان نزدیک است و برای دانشجویان هیچ چیزی بهتر از داشتن سفر با دوستان،استراحت و گذراندن وقت و کسب تجربه در جاده نیست.در این مقاله برخی از نکات مسافرتی و راهنمایی های لازم برای داشتن سفری بهتر در اختیار شما قرار می گیرد.

۱٫ خوابگاه بجای هتل
اقامت در خوابگاه هم ارزان است و هم شما می توانید افراد دیگری مانند خود را ملاقات کنید. البته بهتر است که در این مسیر تنها نباشید.

۲٫ استفاده از کارت دانشجویی
بسیاری از مکانها تخفیفاتی را برای دانش آموزان و یا دانشجویان در نظر می گیرد که ما همیشه از آن بیخبر هستیم. همیشه کارت دانشجویی و یا دانش آموزی خود را همراه داشته باشید تا از تخفیف استفاده کنید.

۳٫ کیف کمک های اولیه
همراه داشتن چسب زخم،مواد ضدعفونی کننده و داروهای ضد درد علاوه بر صرفه جویی در هزینه، گاهی اوقات زندگی شما را نیز نجات می دهد.

۴٫ تبدیل پول
اگر سفر خارجی در پیش دارید،برای تغییر پول در فرودگاه و یا هتل محل اقامت که هزینه های اضافی در پی دارد، سعی کنید به نزدیکترین بانک مراجعه کنید.

۵٫ نگهداری پول
هنگام سفر باید دقت داشته باشید که پول خود را در مکانها مختلف نگهداری کنید. مثلا مقداری نزد خود،مقداری در چمدان و مقداری در هتل قرار دهید تا اگر کیف پولتان گم و یا دزدیده شد،پول در جای دیگر داشته باشید.

۶٫ پرسیدن از مردم محلی
اغلب اوقات، مکانهای دیدنی و جذاب کشف نشده باقی مانده و فقط مردمان محلی از آن مطلع هستند. برای بازدید از مکانهای توریستی و جذاب منطقه ای که به آن سفر کرده اید،از مردم محلی بپرسید و کمک بخواهید.

۷٫ همراه داشتن لوازم بهداشتی
بهتر است در این سفر برای جلوگیری از هزینه های اضافی و اتلاف وقت برای پیدا کردن برخی وسایل، لوازم بهداشتی مورد نیاز را همراه داشته باشید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر