کد مطلب: 14636 | زمان انتشار: ۱۹:۴۵:۰۱ - دوشنبه ۷ خرد ۱۳۹۷ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 420 | |

دانستنی های لازم برای خرید کفش تابستانی

دانستنی های لازم برای خرید کفش تابستانی

در این میان انتخاب یک کفش تابستانی راحت و کارا کمی سخت تر از سایر پوشاک است؛ کفشی که سبک، نرم، راحت و خنک باشد و کفی آن همزمان با سبکی و نازکی، سلامت پا را نیز حفظ کند.هوا با نشان دادن روی گرم خود در آخرین ماه بهار همه را وادار به تجهیز برای روزهای داغ تابستان کرده است. این تجهیز طبق معمول هر سال از خرید لباس های نازک تر و روشن آغاز می شود و تا کفش‌ و صندل های خنک و رنگی ادامه پیدا می کند.

ما برای انتخاب یک کفش تابستانی مناسب پنج نکته را برای شما گردآوری کرده‌ایم که امیدواریم در خرید کفش امسال به کارتان بیاید.

به کیفیت کفش فکر کنید

مهم است که کفش تابستانی خود را با چه کیفیتی می خرید. این تصور که با پیش فرض خرید یک کفش ارزان به سراغ هر نوع فلت و یا صندل بروید، اشتباه است. درست است که کفش های تابستانی به ظاهر کوچک، سبک و ارزان می آیند اما اشتباه در انتخاب کیفیت مناسب به سلامت پای شما به شدت آسیب می زند. این کفش ها به دلیل برش های خاص و کفی های نازک به صورت عادی امکان آسیب رساندن به پا را دارند پس بیش از اهمیت به شکل و شمایل و رنگ و قیمت آنها به کیفیت شان فکر کنید.

بیش از اهمیت به شکل و شمایل و رنگ و قیمت کفش های تابستانی به کیفیت شان فکر کنید

سبک و راحت انتخاب کنید

تابستان مترادف است با پیاده روی زیاد. این یعنی شما باید کفشی را انتخاب کنید که وزن زیادی نداشته باشد و شما را در پیاده روی های طولانی مدت آزار ندهد. به این موضوع خاصیت ارتجاعی و کششی رویه و کفی را نیز اضافه کنید. به عنوان مثال در این مورد کفش هایی با کفی چرم مصنوعی و یا رویه ی پارچه‌ ای می تواند انتخابی مناسب باشد. همچنین به این موضوع توجه کنید که باید کفش خود را با نیم تا یک شماره بزرگتر از سایز عادی خود انتخاب کنید تا ورم عادی پا در فصل تابستان و نیز ورم آن بعد از یک پیاده روی در گرما را تاب بیاورد.

کفش هایی با کفی چرم مصنوعی و یا رویه ی پارچه‌ ای می تواند انتخابی مناسب باشد

به تنفس پای خود اهمیت بدهید

تنها موضوع مهم در انتخاب کفش تابستانی این نیست که بخشی از رویه ی آن باز باشد و یا بند داشته باشد، هرچند که رویه ی کفشی که انتخاب می کنید، بسیار کم حجم و کوچک باشد اما باز هم جنس پارچه ی به کار رفته در آن اهمیت دارد. یک بند پلاستیکی که به پای شما می چسبد و یا رویه‌ی کوچکی که باعث می شود پای شما در همان نقطه مقدار بسیار زیادی عرق کند، انتخاب خوبی نیست. این انتخاب شماست که می خواهید با کفش تابستانی جوراب به پا داشته باشید و یا خیر اما به این موضوع توجه کنید که رویه ی کفش باید در همان قسمت های محدود نیز به پا اجازه ی تنفس بدهد.

در انتخاب رنگ دقت کنید

مهم است که کفش تابستانی خود را با چه لباسی هماهنگ می کنید. ممکن است زیبایی و یا زرق و برق یک کفش تابستانی شما را مجذوب خود کند اما بعد از آنکه آن را تحویل گرفتید به این موضوع فکر کنید که چگونه آن را با لباس های تابستانی همیشگی تان ست کنید. اگر عادت دارید در تابستان لباس های سفید و یا بسیار کم رنگ بپوشید می توانید در انتخاب رنگ کفش خود آزادانه تر عمل کنید. اما اگر به یک طیف رنگ مانند آبی و یا سبز تمایل دارید، کمی بیشتر تأمل کنید. همچنین می توانید از رنگ های خنثی برای همراهی با انواع لباس ها استفاده کنید.

کفش تابستانی خود را با چه لباسی هماهنگ می کنید

جسورانه انتخاب کنید

در انتخاب کفش تابستانی هراس نداشته باشید. ممکن است اهل پوشیدن کفش های باز نباشید و برای تابستان به یک جفت فلت آن هم با اکراه بسنده کنید. اما پیشنهاد می کنیم تابستان امسال کمی جسورانه از انتخاب های سنتی و همیشگی خود فاصله بگیرید و یک صندل زیبا بخرید. چنین انتخابی تیپ ظاهری شما را تا اندازه ی زیادی تغییر خواهد داد. در هر حال کفش های تابستانی بیش از کفش های فصل زمستان که در گل و لای فرو می روند خود را نشان می دهند.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر