کد مطلب: 12405 | زمان انتشار: ۱۰:۴۷:۲۷ - جمعه ۱۱ فرو ۱۳۹۶ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 243 | |

خرید بلیط هواپیما به سبک امروزی

این روزها شیوه‌ی زندگی تغییر چشمگیری پیدا کرده‌است، پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پیشرفت وسایل هوشمندی که به راحتی در دسترس ماست این امکان را پدید آورده تا بتوانیم همه چیز را سریعتر و آسان‌تر تهیه کنیم از خرید وسایل مختلف گرفته تا خدماتی همچون سفر، بلیط هواپیما و رزرو هتل

حال با استفاده از این بستر می‌توان طیف گسترده‌ای از نیازهای مخاطبان را پوشش داد به علاوه در میان این پیشرفت روزافزون نیز خواست‌های مردم نیز تغییر یافته و کسب و کارها نیاز دارند تا بتوانند خود را به طور مداوم به روز کنند.

یکی از حوزه‌هایی که با ظهور و پیشرفت عصر تکنولوژی دستخوش تغییر شده، حوزه‌ی سفر و گردشگری است. این روزها مسافران می‌توانند اطلاعات بسیاری درباره‌ی سفر، مقاصد مورد نظر، انواع بلیط هواپیما، نرخ هتل و بلیط هواپیما و … به دست آورند و این به این معنی است که تا حدود زیادی مسافران بالقوه‌ی امروز می‌توانند برنامه‌ی سفر را خود تنظیم کنند. حال آنچه اهمیت یافته و مسافران نیاز دارند، سازمانی است که بتواند آنها را برای تحقق این امر پشتیبانی کرده و خدمات مورد نیازشان را به آنها عرضه کند.

سفر در ایران نیز دستخوش این تغییر سبک شده است، البته این اقبال روزافزون به خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین و رزرو هتل‌های خارجی از طریق وب‌سایت‌ها قابل پیش بینی و تفسیر است. یکی از مهمترین عوامل در تصمیم‌گیری‌ها برای خرید در زمینه‌های مختلف موضوعات اقتصادی و به صرفه بودن هزینه‌هاست، خرید آنلاین این امکان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا در مدت زمانی که نیاز دارند به بررسی امکان‌های مختلف سفر خود بپردازند، به عبارت دیگر انواع بلیط‌های هواپیما  و نیز هتل را بررسی کرده و سپس به یک برنامه‌ریزی مناسب و به صرفه دست یابند.

جالب است بدانید عوامل مختلفی بر قیمت بلیط هواپیما اثر گذار است، زمان پرواز، میزان توقف، نوع هواپیمایی و کلاس پروازی از جمله عواملی هستند که بر نرخ نهایی بلیط هواپیما تاثیر می‌گذارد، امری که شاید بخش عمده و مهم هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

یکی از مهمترین و ارزشمندترین امکان‌هایی که خرید آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد این است که افراد می‌توانند در صورت مشخص بودن برنامه‌ی سفر خود از چند مدت قبل به طور مثال چند ماه پیش از سفر بلیط هواپیمای خود را تهیه کنند این امر تاثیر به سزایی در قیمت داشته و آن را برای مسافران بهینه و به صرفه می‌کند.

اما یک نکته باقی می‌ماند، سوالی که در ذهن بسیاری از خریدارن است، آیا می‌توان به خریدی اینترنتی اطمینان داشت؟ در عرصه‌ی خرید اینترنتی از آنجا که پروسه‌ی خرید به صورت مجازی و غیر حضوری صورت می‌گیرد این فضا را برای مخاطب ایجاد می‌کند که آیا می‌توان به بلیط هواپیمای خریداری شده، واچر هتل اطمینان داشت، اگر خرید انجام شد و این اقلام یعنی همان بلیط هواپیما و واچر ارسال نگشت چه باید بکنند و یا اگر در پروسه‌ی خرید اختلالی ایجاد شد و …چه خواهد شد؟؛ امروزه وب‌سایت‌ها برای فروش نیازمند کسب مجوز‌هایی هستند. پس در گام اول حضور علامت‌های مربوطه می‌تواند اطمینان لازم را ایجاد کند، امادر مرحله‌ی بعد نوبت به قیمت بلیط هواپیما،تنوع، کیفیت سرویس دهی، تجربه‌ی دلپذیر خرید و … می‌رسد که این نکات ارتباط مستقیمی با تجربه‌ی سازمان و حرفه‌ای بودن آن پیدا می‌کند.

وب سایت‌های خرید بلیط هواپیما و هتل درست به مانند یک ارگان واقعی و غیر مجازی هستند که حال روش فروش آنها در این شکل نمایان می‌شود. چیزی که آنها را از هم متمایز می‌کند نحوه‌ی پشتیبانی از مشتری است.

بسیاری از افراد مشتاق به ورود به این حوزه از کسب و کار شده‌اند اما مهارت و دانش کافی در کنار تجربه چند فاکتور اساسی برای فعالیت به شمار می‌رود. یکی از وب‌سایت‌هایی که توانسته تجربه و شناخت مناسب از بازار در عرصه‌ای مدرن پیاده سازی کند، سفرستان است. آنچه در سفرستان بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، توجه به مشتری و نیازهای اوست، چنین هدفی از طریق ایجاد یک پشتیبانی مناسب حاصل می‌شود.

در واقع مشتری پس از مراجعه به سایت سفرستان و انجام خرید در هر مرحله که خود را نیازمند توضیحات می‌داند، می‌تواند از طریق پشتیبانی آنها را پیگیری کند، همین پشتیبانی یک امنیت خاطر مناسب را برای او ایجاد می‌کند که این مهمترین امر در عرصه‌ی تجارت آنلاین است.

یکی دیگر از نکات، ساختار وب سایت‌های است که باید هرچه بیشتر به سمت ساده‌تر شدن رفته و به گونه‌ای عمل کنند که مخاطبان بتوانند به راحتی با آن کار کنند، بسیاری از وب سایت‌ها پیش از انجام هر کاری شما را محبور به ثبت نام می‌کنند که این نکته برای بسیاری از افراد جذاب به نظر نمی‌رسد، در این حوزه نیز سفرستان یکی از وب سایت‌هایی است که توانسته ساختاری راحت و در عین حال ایمن را ایجاد کند که مخاطب بدون ثبت نام نیز می‌تواند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند و بلیط هواپیما و یا رزرو هتل خود را خریداری کند. به علاوه امنیت سایت حفاظت از تمامی اطلاعات مشتری را برعهده داشته و فضایی اطمینان بخش در خرید را برای او ایجاد می‌کند.

زندگی مدرن تمامی عرصه‌ها را به سمت راحتی و آسایش بیشتر سوق داده‌است، سفر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و حال می‌توانید سفری را با ویژگی‌ها و امکانات مورد نظر خودتان برنامه‌ریزی کنید و سپس به سراغ وب سایتی همچون سایت سفرستان رفته و بلیط هواپیما و هتل خود را خریداری کنید، به عبارت ساده‌تر فاصله‌ی میان سفر رویایی تا تحقق آن به اندازه‌ی چند کلیک کوتاه شده است.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر