کد مطلب: 5947 | زمان انتشار: ۱۷:۳۸:۳۸ - دوشنبه ۶ مرد ۱۳۹۳ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 1,168 | |

خرید بلیط ورزشگاه آزادی الکترونیکی شد

برای اولین بار در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بلیت‌ تمام جایگاه‌های ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیکی به فروش خواهد رسید.
به نقل از سایت سازمان لیگ، برای اولین بار در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تصویب شورای تامین استان تهران بلیط فروشی تمام جایگاه‌های ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیکی به فروش خواهد رسید و به هیچ عنوان تماشاگران بدون داشتن این بلیت نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

علاقمندان برای خرید بلیت بازی‌های این ورزشگاه می‌توانند از طریق سامانه www.footballeticket.ir به دو روش زیر خریداری کنند:

۱- با استفاده از کارت ملی

۲- با استفاده از کارت عضویت الکترونیک

تماشاگران توجه کنند که بلیت مسابقات به هیچ وجه در ورزشگاه آزادی فروخته نخواهد شد و صرفا بر روی اینترنت و از طریق سامانه مذکور فروخته می‌شود.

و در صورت خرید بلیت موفق، حتما در روز مسابقه با در دست داشتن کارت عضویت الکترونیک و یا اصل کارت ملی، حداقل ۲ ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است تماشاگرانی که در فصل گذشته اقدام به تهیه کارت بلیت الکترونیکی کرده‌اند همچنان می‌توانند از این کارت‌ها برای تهیه بلیت استفاده کنند و همچنان کارت‌های فصل گذشته برای خرید بلیت معتبر است.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر