کد مطلب: 9074 | زمان انتشار: ۱۶:۴۴:۱۸ - سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 311 | |

تصاویر منتسب به گوشی‌هوشمند ۶۴ بیتی Oppo R1C منتشر شد

کمپانی Oppo فردا گوشی‌هوشمند جدید خود، R1C را معرفی خواهد کرد؛ حال آنکه یک روز پیش از معرفی رسمی این محصول، نکته‌ی نامعلومی در مورد R1C باقی نمانده است.

 Oppo فردا گوشی‌هوشمند جدید خود را با عنوان R1C معرفی خواهد کرد؛ اما تقریباً نکته‌ی نامعلومی در مورد مشخصات فنی و ظاهر این محصول باقی نمانده است. دقایقی پیش تصاویر منتسب به این R1C نیز منتشر شد. براساس اطلاعات منتشر شده، Oppo R1C از یک صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P، تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با هشت هسته‌ی پرداشی، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و  مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. همچنین باید به وجود باتری ۲٫۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شبکه‌های LTE نیز اشاره کرد. R1C از وجود بلندگوهای استریو نیز بهره گرفته است.

OppoInt_1

همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید این گوشی‌هوشمند از وجود شاسی فلزی بهره می‌برد که جلو و پشت آن نیز از پنل شیشه‌ای همچون گوشی‌های‌هوشمند سری اکسپریا پوشیده شده است. یکی از جالب‌ترین نکات در خصوص این گوشی‌هوشمند، ضخامت ۶.۸۵ میلی‌متری R1C است. براساس اطلاعات در دست، اپو این گوشی‌هوشمند را با قیمت ۴۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد.

OppoInt_2



ارسال نظر



لوگو اسپانسر