کد مطلب: 3041 | زمان انتشار: ۱۳:۱۷:۵۵ - جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 624 | |

بدترین گوشی های موبایل تاریخ

بدترین گوشی های موبایل تاریخ

بعضی مدل ها در بازار با استقبال خوبی مواجه شده و فروش خوبی داشته اند و در مقابل بعضی از مدل ها چندان مورد توجه کاربران و خریداران قرار نگرفته و نتوانسته اند، موفقیتی در بازار به دست بیاورند.

از زمان ظهور تکنولوژی ارتباطی موبایل، گوشی های موبایل مختلفی به بازار آمده اند و در بازارهای سرتاسر جهان خریداری شده اند. این گوشی ها در مدل هایی با امکانات و طراحی ظاهری متفاوت تولید و به بازار عرضه شده اند و هر کدام طرفداران خاص خود را داشته اند.

 

بعضی مدل ها در بازار با استقبال خوبی مواجه شده و فروش خوبی داشته اند و در مقابل بعضی از مدل ها چندان مورد توجه کاربران و خریداران قرار نگرفته و نتوانسته اند، موفقیتی در بازار به دست بیاورند.

 

هرچند امکانات سخت افزاری و قابلیت های هر گوشی نقش مهمی در میزان موفقیت آن در بازار دارد، اما طراحی ظاهری اهمیت زیادی برای اغلب کاربران دارد و درواقع می تواند کاربران را برای بررسی امکانات و قابلیت های گوشی تشویق کند.

 

درست به همین دلیل هم هست که بعضی مدل های گوشی موبایل با وجود امکانات متنوع اما به خاطر طراحی نامناسب چندان با استقبال کاربران و خریداران در بازار مواجه نشده اند. در این میان بعضی از مدل های Pantech و Motorola در بازار به عنوان زشت ترین مدل ها شناخته می شوند.

به همین دلیل مجله آنلاین Business Insider به بررسی بدترین مدل های گوشی موبایل در جهان پرداخته و آنها را معرفی کرده است. برای این کار از خریداران نظرسنجی شده است. با این اوصاف می توانید در اینجا با بدترین و زشت ترین گوشی های موبایل جهان تا حالا آشنا شوید:

 

مدل Pebl از Motorola:

این گوشی به خاطر باتری ضعیفش در بازار شناخته می شود. به گفته کاربران این گوشی، باتری آن اصلا خوب نبوده و مدت کوتاهی می تواند شارژ را نگه دارد.

این در حالی است که به گفته کاربران، بدنه این گوشی از جنس خاصی تولید شده است که حالت چسبناک دارد و به همین دلیل پرز و کرک و هر نوع آلودگی به آن می چسبد.

 

مدل C۳۰۰ از Pantech:

این گوشی کوچک ترین گوشی موبایل تاشو مجهز به دوربین عکاسی است، اما کیفیت دوربین این گوشی بسیار پایین است. این در حالی است که اغلب کاربران از طراحی ظاهری این گوشی ناراضی بوده و معتقدند که با توجه به طول و عرض کم آن، ضخامت بدنه این گوشی بسیار زیاد است و همین موضوع باعث شده تا طراحی نامناسبی داشته باشد.

 

مدل Firefly:

یک گوشی موبایل ویژه کودکان که برای اطمینان خاطر دادن به والدین طراحی شده بود. این گوشی دارای کلیدهای ویژه برای شماره تماس پدر و مادر بود تا به کودکان ۵ تا ۱۲ ساله در مواقع ضروری کمک کند تا زودتر بتوانند والدین شان را پیدا کنند. با این حال بسیاری از والدین استقبال چندانی از این گوشی نکرده و معتقد بودند طراحی ظاهری آن چندان جذاب نبوده و به عنوان مثال برای یک نوجوان ۱۲ ساله مناسب نیستند.

این در حالی است که آنها معتقد بودند این گوشی علاوه بر کلیدهای ویژه تماس با پدر و مادر، باید چند کلید دیگر برای تماس با اعضای نزدیک خانواده مانند مادربزرگ هم داشت.

 

مدل Migo از LG:

این گوشی هم با هدف کاربران کوچک تر و کودکان طراحی و تولید شده بود. هر چند این گوشی طراحی ظاهری بهتری نسبت به Firefly داشت، اما ضعف هایی در امکانات سخت افزاری و به خصوص باتری داشت. بسیاری از والدینی که این گوشی را برای فرزندان خود خریده اند در نظرسنجی ها اعلام کرده اند که باتری این گوشی یا اصلا کار نکرده یا بسیار ضعیف بوده است.

 

مدل Voyager از LG:

این گوشی که در ماه نوامبر سال ۲۰۰۷ برای اولین بار وارد بازار شد، در آن زمان به خاطر قابلیت ها و امکانات جدیدش جنجال زیادی در بازار ایجاد کرد. این گوشی دارای نمایشگر لمسی با کیبورد مجازی بود که امکان دسترسی به اینترنت را هم داشت.

این گوشی دارای دوربین هم بوده و امکان پخش محتوای چند رسانه ای را هم داشت، با این حال اما گویا این گوشی مشکلات سخت افزاری مختلفی داشت که باعث نارضایتی خریداران شده بود، تا جایی که بعضی از خریداران اقدام به پس دادن آن تنها چند روز بعد از خرید کردند.

 

مدل ROKR از Motorola:

این سری از گوشی ها به خاطر امکانات چند رسانه ای خود در بازار معروف بودند و در اواخر سال ۲۰۰۵ روانه بازار شدند.

اما طراحی بزرگ این گوشی در کنار کلید برجسته ای که در وسط آن قرار دارد نتوانست چندان مورد توجه کاربران و خریداران قرار بگیرد.

 

 

مدل Flipout از Motorola:

این گوشی به خاطر طراحی ظاهری اش بسیار مورد توجه قرار گرفت و طرفداران زیادی در بازار پیدا کرد. این مدل دارای نمایشگر ۸/۲ اینچی است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد تا کیبورد پنج ردیفی زیر آن برای کاربرانش قابل استفاده باشد.

هرچند این گوشی به عنوان یکی از موبایل های آندرویدی پرطرفدار در بازار شناخته می شد، اما کاربران آن خیلی زود متوجه کیفیت ساخت نامناسب آن شدند. بعضی از این کاربران از شکسته شدن نمایشگر این گوشی در یک ضربه کوچک خبر دادند.

 

مدل Double Play از LG:

این گوشی در زمان معرفی خودش حسابی مورد توجه واقع شد، چون طراحی کشویی و جالبی داشت که در قسمت کیبورد آن یک نمایشگر دوم کوچک تری بود که امکان دسترسی کاربران به بعضی از اپلیکیشن ها را راحت تر می کرد.

با این حال این گوشی به خاطر مشکلاتی مانند عدم سازگاری با بعضی از سیم کارت ها و عدم راحتی در هنگام تایپ با کیبورد به خاطر نمایشگر کوچکی که در وسط کیبورد آن وجود داشت، خیلی زود در بازار شکست خورد.

Double Play

مـــدل Kin از Motorola

یک گوشی کشویی دیگر که در بازار نتوانست موفقیتی به دست بیاورد. این گوشی ابعاد کوچکی دارد و به همین علت کلیدهای کیبورد آن بسیار کوچک و نزدیک به هم هستند.

 

این در حالی است که بسیاری از کاربران معتقدند رابط کاربری این گوشی پیچیده است و به عنوان مثال تا زمانی که جعبه دریافت پیام های متنی را کاملا خالی نکنید، نمی تواند پیام جدید را دریافتکند.

 

مدل Windows ۸ از HTC:

این گوشی یکی از پرطرفدارترین مدل های مبتنی بر ویندوزفون ۸ است که نتوانست طرفدارانش را راضی نگه دارد.

 

بسیاری از کاربران این گوشی از جنس نامناسب قسمت پشتی آن ناراضی بوده و می گویند این قسمت جنس خاصی دارد که به مرور و با استفاده بیشتر پوسته پوسته می شود. این در حالی است که بعضی دیگر از کاربران این گوشی از هنگ کردن های مداوم این گوشی اظهار نارضایتی کرده اند.

 

 

مدل MSGM۸ از Cricket:

یک گوشی موبایل ریمارک در بازار که ابتدا به خاطر طراحی کوچک و جالبش مورد توجه قرار گرفت، اما خیلی زود به خاطر کیبورد و نمایشگر بسیار کوچکش کنار گذاشته شد.

 

این در حالی است که بعضی از کاربران این گوشی از عملکرد ضعیف بلوتوث آن اظهار نارضایتی کرده اند که گاهی امکان انتقال عکس یا فایل موسیقی را ندارند.

منبع: aftabir.com



ارسال نظر



لوگو اسپانسر