کد مطلب: 14396 | زمان انتشار: ۱۷:۲۹:۱۵ - یکشنبه ۱۳ اسف ۱۳۹۶ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 270 | |

با وسایلی که در منزل دارید خودتان را زیبا کنید

با وسایلی که در منزل دارید خودتان را زیبا کنید

دلایل بسیاری برای زیبایی شما وجود دارند، بیش از آنکه فکرش را بکنید. هیچ ربطی به آرایش یا مانیکور، وزن یا قد، لباس‌هایی که می‌پوشید یا کیفی که در دست دارید هم ندارند. دانستن اینکه زیبا هستید برای هر خانمی مهم است-همچنین برای آقایان. زیبایی از درون نشات می‌گیرد، و من تضمین می‌کنم که شما هر روز بدون آن که بدانید به سادگی و بدون زحمت کارهای زیادی می‌کنید که ثابت می‌کنند چقدر واقعا زیبا هستید.

خیلی از وسایلی که در اطراف ماست، می تواند ما را زیباتر کند، به اطرافتان نگاه کنید تا ببینید کدام وسیله می تواند به شما کمک کند.

مثلا اگر می خواهید ریمل بزنید و پلکتان ریملی و کثیف می شود و سایه تان را خراب می کند، می توانید از یک قاشق کمک بگیرید، آن را روی پلکتان قرار دهید و مژه هایتان را ریملی کنید بدون ترس از پس دادن! همچنین اگر قاشق را در یخچال بگذارید و آن را به صورت خنک روی چشمان پف کرده و یا ورم کرده بگذارید، تاثیر آن عالی خواهد بود.

از دسته و کف یک قاشق برای ایجاد خط چشم بالدار استفاده کنید. دسته قاشق را کنار گوشه خارجی چشمتان بگیرید، و یک خط صاف بکشید. سپس، قاشق را بچرخانید طوری که کنار پلک باشد و از قسمت گرد آن استفاده کنید تا بتوانید یک منحنی کامل بکشید و خط چشم بالدار را گوشه چشمتان ایجاد کنید. بعد از آنکه خط اولیه را ترسیم کردید، آن را پر کنید و یک خط در امتداد خط مژه خود بکشید تا آرایشتان کامل شود.

چسب نواری

چسب نواری یک راهنمای عالی برای کشیدن خط چشم با دستانی لرزان است. کافی است یک تکه از آن را روی گوشه‌ی چشم خود با دقت قرار دهید.

سایه‌ی شما پایین تر آمده و گونه‌هایتان رنگی شده است؟ اصلاً نگران نباشید. یک تکه چسب را به آرامی روی رنگ‌های ناخواسته یا پخش‌شده روی گونه‌ی خود بکشید. حالا چسب را برداشته و آن را با رنگ‌های اضافی بدون دردسر داخل سطل بیندازید.

از یک نوار چسب تمیز به عنوان کمکی برای آرایش گربه‌ای چشم استفاده کنید. لبه نوار چسب را در امتداد انتهای مژه خود قرار دهید و قسمت بالای آن را به سمت انتهای ابرو خم کنید.

برای لاک زدن مدل دار هم می توان از چسب نواری استفاده کرد، چسب را روی یک طرف ناخن بگذارید، لاک بزنید بعد با برداشتن چسب نواری، نیمی از ناخن شما به رنگ لاک است و نیمی دیگر رنگ ندارد! می توانید از دو سه چسب نواری برای رنگ های مختلف ناخن کمک بگیرید.

جوش شیرین

نگران لکه‌های زرد زشت روی لباستان هستید؟ جوش‌شیرین را امتحان کنید. ترکیبی از آب گرم و جوش‌شیرین را مستقیماً روی لکه بپاشید. بگذارید ۳۰ دقیقه قبل از شستشو روی آن باقی بماند. شما می‌توانید از این پودر لکه بر برای براق کردن و رفع لکه‌های زرد روی ناخن خود نیز کمک بگیرید.

برای درمان بیماری‌های شایع پوستی مثل آکنه، مصرف موضعی جوش‌شیرین می‌تواند موثر باشد. جوش شیرین سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و اسید مازاد در بدن را خنثی می‌کند و به‌ ویژه برای درمان آکنه که اغلب به‌علت مسدود شدن منافذ پوستی به‌وجود می‌آید مفید است.

کمی جوش شیرین مخلوط شده با آب را روی آکنه بمالید تا پوست مرده از بین برود و منافذ مسدود شده آن را باز کند. جوش شیرین با خنثی کردن اسید در بدن مانع عفونت‌های باکتریایی در پیاز مو می‌شود و در نتیجه از بروز آکنه پیش‌گیری می کند.

بعضی از آقایان به دلیل پوست حساسی که دارند معمولا هنگام اصلاح دچار التهاب و سوزش‌های پوستی می‌شوند اما یک راه‌حل خوب برای این افراد این است، یک قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را در یک فنجان آب حل کنند و از این محلول برای التیام پوست بعد از اصلاح یا حتی قبل از اصلاح استفاده کنند. اگر هم بعد از اصلاح دچار سوزش می‌شوید، می‌توانید یک پارچه مرطوب نخی را به کمی جوش‌شیرین آغشته کنید و روی محل سوزش بگذارید.

سشوار

با یک سشوار می‌توانید فرمژه خود را گرم کنید تا مژه‌ها ساده‌تر فر شوند. دمیدن هوای گرم بر روی فرمژه باعث می‌شود مژه‌ها راحت‌تر فر شوند و به مدت طولانی‌تری حالت خود را حفظ کنند. تاثیر این کار مثل وقتی است که موها را با اتوی مو فر می‌کنید؛ دما باعث تغییر الگوی موها می‌شود. برای این کار، فرمژه را مقابل سشوار بگیرید تا داغ شود، صبر کنید کمی خنک‌تر شود اما همچنان گرم باشد، (باید مطمئن شوید که پلکتان نمی‌سوزد)، و بعد مژه‌ها را فر کنید.

خمیر اصلاح و لک لباس

لکه‌های پن‌کیک را با کمی خمیر اصلاح تمیز کنید. اگر هنگام در آوردن پیراهن به صورت اتفاقی یقه لباستان به آرایشتان مالیده شد، فقط کمی خمیر اصلاح را روی لکه بگذارید و بعد آن را بشویید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر