کد مطلب: 10450 | زمان انتشار: ۵:۵۹:۳۶ - جمعه ۲۵ ارد ۱۳۹۴ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 474 | |

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

بالا رفتن سن، پوست نیز به تدریج و آرام آرام به سمت افتادگی و پیری پیش می رود. هرچه سن بالاتر می رود پوست، افتاده تر و شل تر می گردد و آثار پیری پوست مانند بروز چین و چروک، بیشتر خود را نشان می دهند.

اگر تمایل دارید همواره پوستی شاداب، زیبا و جوان داشته باشید باید به پوستتان توجه بسیاری داشته باشید و مراقبت های لازم را انجام دهید.

دلیل بسیاری از چین و چروک ها، لک های قهوه ای و علائم پیری پوست به دلیل اشعه های مضر آفتاب است. اگز می خواهید پوستی زیبا و شاداب داشته باشید همیشه با توجه به فصلی که در آن قرار دارید و همچنین نوع پوست خود کرم ضد آفتاب مناسب تهیه کرده و از آن استفاده نمایید.هیچوقت به مدت طولانی در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و همیشه از کلاه آفتابی، عینک آفتابی و دستکش استفاده کنید.

سعی کنید هر روز عصر از کرم های حاوی ویتامین استقاده نمایید تا با انجام این کار به بازسازی و جایگزینی سلول های پوستی خود کمک کرده باشید.کرم های حاوی رتینول به پوستتان بسیار کمک خواهند کرد.

هر شب از کرم های شب برای پوست خود استفاده نمایید. اینگونه کرم ها حاوی آنتی اکسیدان هستند و به بازسازی پوست کمک می کنند.

کرم های شب به کاهش چروک های پوست کمک بزرگی می کنند

 

با مصرف کرم های شب پوستتان خوش رنگ تر و شاداب تر گشته و استحکام بیشتری خواهد یافت. در واقع، کرم های شب به کاهش چروک های پوست کمک بزرگی می کنند و موجب بازسازی پوست می گردند.

پوستتان را هفته ای ۱ بار پاکسازی نمایید. شما می توانید با استفاده از کرم های مخصوص پوستتان  این عمل را انجام دهید. پاکسازی پوست موجب بهبود رنگ و ظاهر پوستتان می گردد و پوست ظاهری صاف و زیبا خواهد یافت.

یکی از بهترین راه های پاکسازی پوست بخور دادن است که به وسیله آن منافذ پوست باز می شوند. بهتر است پس از بخور دادن از انواع ماسک های مناسب پوستتان استفاده نمایید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر