کد مطلب: 14406 | زمان انتشار: ۱۴:۰۸:۱۹ - چهارشنبه ۱۶ اسف ۱۳۹۶ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 252 | |

با این کارهای کوچک بیشتر عاشق شوید

با این کارهای کوچک بیشتر عاشق شوید

برخی نشانه‏ ها می‏تواند به شما اثبات کند که عاشق طرف مقابل هستید و او هم به همان اندازه شما را دوست دارد.یکی از نشانه ‏های عشاق این است که از کنار هم بودن احساس غرور می‏کنند و همدیگر را در مقابل دیگران به‏ گونه ‏ای توصیف می‏کنند که انگار برترین هستند. در مقابل افرادی که همدیگر را دوست دارند اما عاشق واقعی نیستند، عیوب همدیگر را بیشتر از خوبی‏های هم می‏بینند و هر یک در رابطه احساس حقارت می‏کنند.

بی شک هیچ عمل خوبی، هر چند کوچک، از یاد نمی رود. اگر شریک زندگی تان حال خوشی ندارد و می خواهید او را شاد کنید یا این که در حال اثبات عشق تان هستید، در هر صورت می توانید با انجام کارهای کوچکی دل او را به دست آورید.

در این مطلب کارهای ساده ای را که با انجام شان نه تنها لبخند بلکه خاطرات خوشی را در دل عشق زندگی تان حک خواهید کرد، برایتان آورده ایم تا شما هم درس بگیرید و رابطه ای مستحکم تر از قبل برای خود بسازید.

خوراکی های خوشمزه او را آماده کنید و آنها را در ظرفی در آشپزخانه بچینید. تماشای چهره ذوق زده او وقت دیدن غذای مورد علاقه اش لذت زیادی برایتان به همراه خواهد داشت.

روز شریک زندگی تان را با یک دسته گل یا حتی شاخه گلی، به زیباترین شکل بسازید.

برایش بنویسید که دوستش دارید، حتی اگر عشق تان برایش ثابت شده است.

بدون این که از شما درخواستی داشته باشد، برایش کاری انجام دهید. به عنوان مثال کمدش را تمییز یا زباله های سطل اش را خالی کنید.

قبل از خروج از خانه برای او نوشته ای بگذارید. به عنوان مثال روی برگه ای کاغذ یک قطعه شعر بنویسید و آن را به آینه اتاقش بچسبانید.

گاهی او را محکم در آغوش بگیرید تا بداند که شما همیشه کنارش هستید.

در رستوران مورد علاقه او، صندلی رزرو کنید و او را به صرف یک ناهار یا شام دعوت کنید.

اگر عکسی دیدید یا نوشته ای خواندید که شما را یاد او می اندازد، او را روی عکس تگ یا آن را برایش ارسال کنید.

او را در خانه به تماشای یک فیلم دعوت کنید. فیلم مورد علاقه او را بخرید و با پاپکورن از او پذیرایی کنید.

موسیقی یکی از راههای شاد کردن و نفوذ به درون افراد است. بنابراین اگر آهنگ مورد علاقه او را می دانید، آن را برایش بفرستید یا با صدای بلند پخش اش کنید.

از خودتان یک فیلم خنده دار بگیرید و آن را، آن زمان که احساس می کنید شریک زندگی تان خسته و درگیر است، برایش بفرستید.

خاطرات خوب تان را یادآوری کنید. این کار خنده را بر لبان هردویتان می نشاند و شما را رمانتیک تر از قبل خواهد کرد.

در زمان های استراحت اش به او زنگی بزنید و بگویید که دلتان برایش تنگ شده است. تماس های غیرقابل انتظار ثابت می کند که شما همیشه به شریک زندگی تان فکر می کنید.

به او پیشنهاد کارهای هیجان انگیز دهید. به عنوان مثال فعالیت هایی که تا به حال انجام نداده اید، مثل بولینگ یا پاراگلایدر.

گاهی اوقات با پیک یا غیر حضوری گل، غذا یا هدیه ای برای او بفرستید و سورپرایزش کنید.

او را بخندانید. برای او جوک تعریف کنید یا کارهایی که او را می خنداند انجام دهید. تصویر این لحظات خوش تا همیشه در خاطر او خواهد ماند.

برای او آهنگی را که با گوش دادنش به یاد او می افتید، بفرستید با این کار حال دلتان را به طور غیر مستقیم به او منتقل کرده اید.

نامه ای عاشقانه بنویسید و در آن بگویید که چقدر دوستش دارید یا حتی دلایل دوست داشتن تان را بیان کنید. کدام رفتار او شما را مجذوب اش کرده است؟ آنها را روی کاغذ بیاورید و تاثیراتش را در رفتارهای بعدی او ببینید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر