کد مطلب: 14900 | زمان انتشار: ۱۰:۱۵:۳۱ - چهارشنبه ۱۰ مرد ۱۳۹۷ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 185 | |

با افرادی با این خصوصیات ازدواج کنید بدبخت می شوید

با افرادی با این خصوصیات ازدواج کنید بدبخت می شوید

شناخت! شناخت! شناخت! با تاکید بر این کلمه طلایی‌ است که می‌توانید اطمینان لازم برای انتخاب شریک زندگی را پیدا کنید اما هرچیزی راهی دارد و شناخت هم به‌راحتی به‌دست نمی‌آید. راه‌های شناخت طرف مقابل زیاد است شاید بتوان گفت به تعداد آدم‌ها راه وجود دارد اما نشانه‌هایی وجود دارد که می‌تواند مثل میانبر عمل کند و کمک کند طرفین در مدت کوتاه آشنایی قبل از ازدواج به شناخت قابل‌قبولی برسند.انتخاب همسر یکی از معیارهای مهم ازدواج است که هر دختر و پسری باید بداند. در این مقاله ویژگی های یک انتخاب همسر مناسب برای ازدواج را معرفی می کنیم

ویژگی های انتخاب همسر مناسب برای ازدواج

همانطور که بارها در خدمت تان عرض کردیم برای داشتن یک زندگی خوب و خوشبخت باید معیارهای زندگی شما و هم چنین ملاک های فردی که قرار است با شما زندگی کند را مشخص کرده باشید و بر طبق آن تصمیم گیری کرده باشید.

بنابراین شاید مهمترین راهکار برای داشتن یک زندگی خوب، انتخاب همسر مناسب به وسیله معیارها  و ملاک های شما و همچنین مشورت با مشاوران مجرب می باشد تا کوچکترین مشکلی برای مهمترین انتخاب زندگی شما رخ ندهد.

یکی از ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید این است که همسر ایده آل شما برنامه ریزی مناسب برای آینده خود داشته باشد و بتواند به شما اثبات کند که توانایی خوشبخت کردن شما را دارد تفاوتی هم ندارد که دختر و یا پسر باشید همسر شما باید توانایی مدیریت داشته باشد.

از دیگر ویژگی همسر خوب برای شما باید عقل و هوش وی باشد. در واقع عقل و هوش یکی از عوامل خوشبختی در خانواده ها محسوب می‌شود زیرا اداره یک زندگی آن هم با مشکلات جامعه امروز علاوه بر احساس  مسئولیت و توانایی مدیریت نیازمند عقل  و درایت خوب برای پشت سر گذاشتن هرچه آسانتر مشکلات است.

بنابراین زوجین هرچه عاقل تر و داناتر باشند می توانند بهتر مشکلات را حل نموده و آسانتر وسیله آرامش و آسایش همدیگر را فراهم کنند زوجینی که عاقل هستند به راحتی رابطه خود را سر مسائل کوچک به هم نزده و با بهانه های پیش پا افتاده زندگی خود را خراب نمی کنند.

دور انتخاب همسر بداخلاق برای ازدواج را خط بکشید‎

از دیگر ویژگی های مهم انتخاب همسر ویژگی های اخلاقی فرد مورد نظرتان است به نوعی مشاوران ازدواج می گویند که هردو طرف باید تفاهم اخلاقی داشته باشند به این معنی که اخلاق و خلق و خوی آنان به هم شبیه بوده و با کمی تفاوت بتوانند مکمل همدیگر باشند تا هدف اصلی ازدواج که همان تکمیل کردن انسان است به وقوع بپیوندد.

زن و شوهر قرار است به مدتی طولانی با هم زندگی کنند بنابراین باید اخلاق آنان به گونه ای باشد که زندگی شیرین و خوشبختی در دسترس باشد. اخلاق خوب یک ویژگی بارز برای ازدواج است کسی که اخلاق خوبی دارد نشانه سلامت روانی وی بوده و می توان به او اطمینان کرد.

اما برعکس این موضوع یعنی اخلاق بد همسر از قبیل بی ادبی، دورویی، خشو و دروغ گویی است یعنی در یک کلام بد اخلاق است نمی تواند گزینه مناسبی برای ازدواج باشد زیرا وجود یکی از این ویژگی ها برای عدم ازدواج موفق کافی است چه برسد به تمامی آن.

پس دور انتخاب همسر بداخلاق برای ازدواج را خط بکشید و از وی دوری کنید زیرا او اصلاً نمی تواند آدم قابل تحملی برای زندگی باشد مگر اینکه وی اصلاحات لازم را در خود انجام داده و سپس قصد ازدواج کند.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر