کد مطلب: 14905 | زمان انتشار: ۱۱:۰۱:۵۵ - پنجشنبه ۱۱ مرد ۱۳۹۷ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 203 | |

این موارد باعث نگرانی همسر شما خواهد شد..!

این موارد باعث نگرانی همسر شما خواهد شد..!

اینکه خانم‌ها وضعیت زندگی مشترک و رابطه‌ی زناشویی خود را زیر سوال می‌برند و می‌خواهند خوب بودن یا کیفیت آن را بسنجند دلایل قطعی دارد و آقایان باید آگاه باشند که چه چیزهایی عامل نگرانی همسرشان و احساس عدم امنیت اوست.وقتی زنها در مورد روابط زناشویی و زندگی مشترک خود احساس نگرانی می‌کنند، موضوع فراتر از یک عدم سازش ساده یا یک تماس تلفنی ِ برقرار نشده است. این نگرانی ریشه در عدم امنیت دارد.

چه چیز‌هایی باعث نگرانی همسرتان می‌شود؟

اختلاف 

برای بیشتر مردها اختلاف صرفا اختلاف است؛ آنها تقریبا به راحتی می‌توانند آن را فراموش کنند و روی کارهای دیگر خود تمرکز کنند. اما برای بیشتر زنها… اینگونه نیست! بیشتر زنها وقتی با همسر خود اختلافی پیدا می‌کنند انگار هیچ چیزی دیگر در دنیا خوب پیش نمی‌رود تا زمانی که مشکل برطرف شود. آقای عزیز! همسر شما نیاز دارد تا مطمئن شود که شما همچنان دوستش دارید و چیزی عوض نشده!

روگردانی 

وقتی دچار اختلاف با همسرتان می‌شوید یا احساس عصبانیت و ناتوانی می‌کنید ممکن است واکنش‌تان این باشد که برای پردازش مسئله‌ی پیش آمده، سکوت کنید تا چیزی نگویید که باعث رنجش همسرتان شود و یا حتی برای مدتی از همه چیز فرار کنید. اما برای زن زندگی شما، این عقب نشینی و روگردانی باعث اضطراب بیشتر می‌شود. پس پیش از اینکه به غار تنهایی خود پناه ببرید به او بگویید: من عصبانی هستم و نیاز دارم مدتی تنها باشم اما می‌خواهم این را بدانی که همه چیز روبراه است و چیزی برای نگرانی وجود ندارد.

سکوت 

زنها راداریی دارند که سکوت شما را می‌خوانند! پس وقتی شما ساکت‌تر از همیشه می‌شوید آنها به راحتی نتیجه گیری می‌کنند! حتی اگر این استنباط‌ها و نتیجه‌ها درست نباشند. وقتی سکوت می‌کنید همسر شما مشکل را از خودش می‌بیند و سکوت شما را به خودش ربط می‌دهد. آقای محترم! اگر در سکوت خود فرورفته‌ای چون نگران سلامت مادرت هستی یا می‌خواهی به مشکلی که در محل کارت پیش آمده فکر کنی یا نگران این هستی که شرط را به دوستانت ببازی، لطفا به همسرت بگو. در مورد چیزی که در سرت می‌گذرد با او حرف بزن: نگران نباش، سکوت من ربطی به تو ندارد و من هم دیوانه نشده‌ام! موضوع مربوط به کارم است!

خالی شدن حساب بانکی عاطفی 

شاید خیلی خسته و کسل شده و شما هم حضورتان خیلی کمرنگ شده، شاید هم هر دوی شما اختلافات حل نشده‌ای دارید. به هر حال علت هر چه که باشد ( حتی اگر ارتباطی به شما نداشته باشد)، اگر ذخیره‌ی عاطفی همسرتان ته کشیده باشد، او به راحتی نگران رابطه‌تان خواهد شد. از همسرتان در مورد احساساتش بپرسید و با علاقه به حرفهایش گوش دهید، گرم و صمیمانه او را در آغوش بکشید و به او بگویید برای‌تان چقدر خاص است. این کار شما کمک می‌کند ذخیره‌ی عاطفی و احساسی او فورا جبران شود!

آقایان شوهر! اگر با نگرانیهای همسرتان در مورد رابطه‌تان مواجه شدید، حالا دیگر می‌دانید چه چیزی ممکن است علت احساس ناامنی و نگرانی او باشد. با آگاه بودن نسبت به عوامل بالقوه‌ی این نگرانی و پیدا کردن نیازهای او، کمک بسیار زیادی به احساس امنیت و آرامش همسرتان خواهید کرد.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر