کد مطلب: 1735 | زمان انتشار: ۲۰:۱۳:۳۴ - پنجشنبه ۱۶ آبا ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 770 | |

انتخاب رنگ موی مناسب

انتخاب رنگ موی مناسب

یافتن رنگ موی مناسب ساده نیست. انتخاب رنگ دلخواه از روی کاتولوگ رنگ فروشگاه و خریداری آن هم اقدام چندان مناسبی نیست، رنگ مو را با توجه به رنگ طبیعی مو، رنگ چشم و پوست خود انتخاب کنید.

رنگی که می‌بینید حاصل بازتاب نور از روی رنگدانه‌های رنگ شده است. بنابراین یک رنگ یکسان روی موهای مختلف نمودهای متفاوتی دارد. رنگ موی طبیعی و مصنوعی در زیر نور فلورسنت یا نور طبیعی آفتاب متفاوت به نظر می‌رسد.بهترین رنگ‌ها برای کسانی که پوست گندمگون و برنزه دارند رنگ‌های شیری، گل‌بهی، مسی، کرم نخودی، قهوه‌ای، زرد سوخته، قهوه‌ای مایل به قرمز، قهوه‌ای مایل به طلایی و رنگ‌های آبی، سبز آبی، فندقی، عسلی، سبز کاهویی و زرد است.

در مورد پوست‌های روشن، های‌لایت آبی، قرمز و برای پوست‌های صورتی و سرخ، رنگ کرم گلی، زیتونی تیره و قهوه‌ای تیره با سایه آبنوسی، جلوه خاصی ایجاد خواهد کرد.انتخاب رنگ مو به مرغوبیت رنگ، سلیقه و خواسته شما و مدت زمانی که می‌خواهید آن رنگ روی موهای‌تان باقی بماند بستگی دارد. اغلب زنان از رنگ‌های تیره شروع می‌کنند و بعد از هربار رنگ یک درجه روشن‌تر از قبل را بر می‌گزینند. اگر رنگ موی انتخابی موهای سفید شما را پوشش نمی‌دهد، از رنگ مرغوب‌تر و یک درجه بالاتر از رنگ موی اصلی خود استفاده کنید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر