کد مطلب: 14824 | زمان انتشار: ۱۳:۲۶:۱۸ - دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 252 | |

از هایفوتراپی چه می دانید؟

از هایفوتراپی چه می دانید؟

اولتراسوند متمرکز یا هایفوتراپی روش درمانی غیر تهاجمی است که برای لیفت پوست گردن، چانه و پیشانی، شکم و ناحیه ران پا استفاده می‌شود.هایفوتراپی روش درمانی غیر تهاجمی است که برای لیفت پوست استفاده می‌شود‎.شل شدن پوست و افتادگی آن مشکلی شایع در افراد مسن است. برای رفع این مشکل روش های متفاوتی برای جوان سازی پوست صورت می گیرد. تا همین اواخر، روش های سنتی متعددی مانند لیزر و لایه برداری رایج ترین روش های درمانی برای این مشکل بود. هرچند، عوارض جانبی مختلفی از جمله تغییر رنگ پوست، زخم و عفونت را به همراه داشتند. امروزه هایفوتراپی یکی از رایج ترین و توسعه یافته ترین سیستم های درمانی برای جوانسازی پوست است.

در هایفوتراپی به کمک امواج متمرکز اولتراسوند، به تدریج پوست شل شده، کشیده و قوام خود را مجدداً به دست می‌آورد، این روش نیازی به بستری شدن ندارد.

هایفوتراپی از دو طریق به لیفت پوست گردن کمک می‌نماید : 

به وسیله امواج اولترا سوند لایه‌های زیر سطح پوست قابل رویت شده و باعث می‌شود پزشک بتواند بر اساس شرایط هر بیمار، برنامه درمانی منحصر به فرد او را طرح ریزی نماید.

امواج اولتراسوند از سطح پوست عبور و در عمق موردنظر اقدام به درمان بافت‌ها می نماید.

انرژی متمرکز اولتراسوند شده از پوست عبور کرده و بدون هیچ گونه آسیبی به سطح یا بافت‌های اطراف، باعث گرم شدن ناحیه مد نظر پزشک می‌شود. در اثر گرمای ایجاد شده، فرایندهای طبیعی‌ترمیم بدن فعال و تولید کلاژن‌ تحریک می‌شود، در نتیجه به تدریج و در طول زمان پوست کشیده و قوام خود را دوباره به دست می‌آورد. نتیجه درمان تدریجی است و ظرف ۲ الی ۳ ماه آشکار می‌شود. روند بهبودی و ترمیم می‌تواند تا ماه‌ها پس از عمل (تا ۶ ماه) ادامه داشته باشد.

انجام هایفوتراپی

برای این فرآیند نیازی به آماده کردن بیمار نیست، ژل مخصوص امواج مافوق صوت روی پوست تمیز شده قرار می گیرد. در ادامه از دسته مخصوص برای تاباندن انرژی مافوق صوت به زیر پوست بیمار استفاده می شود. بعضی بیماران ممکن است در این زمان انرژی دستگاه را احساس نمایند. پزشک در این شرایط شما را تحت نظر می گیرد تا به این ترتیب این روش درمانی را تا حد ممکن برای شما راحت نماید. هر جلسه درمانی هایفوتراپی به ۶۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد، اما ممکن است این درمان در طول ۳۰ دقیقه کامل شود.

بعضی بیماران در هنگام درمان کمی خارش یا گرما زیر پوست خود احساس خواهند کرد. هرچند در این زمان نیازی به سرد کردن موضع نیست، اما می توان از داروی بی حسی به منظور اطمینان از راحتی بیمار استفاده کرد. این روش درمانی درد غیر قابل تحمل برای بیمار ایجاد نمی کند.

مزایای استفاده از هایفوتراپی

درمانی غیر جراحی و غیر تهاجمی است.

نیاز به بستری شدن ندارد.

تاثیر مثبت بالینی آن اثبات شده است.

استفاده از تکنولوژی بی خطر اولتراسوند، که اثرات آن به اثبات رسیده است.

نتایج درمان طبیعی و تدریجی خواهند بود، نتایج ظرف ۲ الی ۳ ماه آشکار می‌شود.

روش درمان راحت و حدود ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. جزء درمان های راحت و بی دردسر است.

به بیهوش کردن فرد نیازی نیست.

نیاز به سپری کردن دوره نقاهت نیست.

معمولاً، یک جلسه درمانی کفایت می‌کند.

نتایج آن مشهود بوده، بدون آنکه کسی به یک باره متوجه عمل فرد بشود.

این روش برای هر فردی با هر نوع پوست قابل استفاده است.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر