کد مطلب: 5671 | زمان انتشار: ۱۵:۳۶:۲۸ - یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 1,697 | |

آموزش نحوه قرار دادن عکس روی اینترنت

نحوه قرار دادن عکس روی اینترنت

برای درج تصویر در بلاگ ، که الآن بر روی کامپیوتر خود داریم ، باید قبلا آنرا روی اینترنت قرار دهیم ( اگر صاحب سایت شخصی نباشیم و یا بر روی نت نباشد و یا از blogger سرویس نمی گیریم ) برای این کار باید فضائی روی اینترنت داشته باشید تا بتوانید فایل ها و یا عکسهای خودتان را روی آن فضا قرار دهید.
برای داشتن فضا در اینترنت شما اگر صاحب سایتی هستید ( هاست ) می توانید از فضای آن استفاده کنید وگرنه در اینترنت سایت های زیادی هستند که فضای رایگان در اختیار شما قرار می دهند . شما میتوانید عکسهای خود را روی این فضای رایگان قرار داده و سپس به روشی که گفته شد ، عکس را در وبلاگ خود قرار دهید.

تعدادی از این سایتها :

http://new.iranupload.net ( این سایت به زبان فراسی می باشد )
www.villagephotos.com
www.tinypic.com
www.geocities.com
www.sharemation.com
www.netfirms.com
www.50megs.com
www.8m.com
www.20m.com
www.f2s.com
www.20fr.com
www.5gigs.com
www.esnips.com

 

سایتهای ساده همچون tinypic.com تنها برای عکس و موزیک ها و یودئو ها در نظر گرفته شده اند که شما می توانید بدون عضویت در آنها تنهای عکس را آپلود کرده و لینک و آدرس آن را دریافت کنید اما در بیشتر سایتها شما اول باید در آن عضو شوید سپس عکسها و یا فایلهای دیگر خود را اپلود کنید که در زیر یکی از آنها را توضیح می دهیم .

البته سایتهایی مثل یاهو و یا (myspace ) msn فضاهایی به رایگان رد اختیار ما می گذارند که می توانیم از آنها با همان آی دی یی که ایمیل داریم از آن فضاها استفاده کنیم.
برای نمونه نحوه استفاده از یکی از این سایت ها مانند www.villagephotos.com که فقط مخصوص عکس می باشد را برای شما بیان می کنم .

ابتدا به آدرس www.villagephotos.com رفته برای ثبت نام در سایت لینک Signup For Free را کلیک کنید.

 

منبعlearn.shaar.com



ارسال نظر



لوگو اسپانسر