کد مطلب: 3147 | زمان انتشار: ۱۹:۰۲:۱۳ - شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 790 | |

آموزش تمیز کردن گوشی موبایل

آموزش تمیز کردن گوشی موبایل

۵ نکته طلایی برای تمیز کردن تلفن همراه

گاهی اوقات اسپیکرهای تلفن پس از مدتی کثیف شده و صدای واضخی به شما نمی دهند و تنها راه از بین بردن این کثیفی استفاده از گوش یاک کن است.

تلفن همراه وسیله ای پرکاربرد در دست مردم است که هر لحظه در حال کار با آن هستیم و این باعث می شود تا خیلی زود کثیف شوند. این روزها تقریبا ۸۰ درصد از تلفن های همراه داری صفحه نمایش لمسی هستند. به همین علت خیلی زود جای انگشتان دست روی آن ها می ماند و کثیف می شوند. برای تمیز کردن تلفن همراه نیاز است تا روش های درست آن را بلد باشید.

** در اولین گام از دستمال های لطیف استفاده کنید تا صفحه نمایش خط خطی نشود. به ارامی با این دستملل که بهتر است دستمال مخصوص عینک باشد صفحه نمایش را تمیز کنید. از فشار آوردن به صفحه نمایش برای پاک کردن لکه های سمج جدا خودداری کنید.

** محلولی که می تواند به شما کمک کند ۵۰/۵۰ از آب و سرکه تشکیل می شود. پس از درست کردن محلول دستمال را به آن آغشته کنید و حالا لکه های سمج را تمیز کنید. در این موقع دقت داشته باشید که دستمال بیش از اندازه خیس نباشد.

** گاهی اوقات اسپیکرهای تلفن پس از مدتی کثیف شده و صدای واضخی به شما نمی دهند و تنها راه از بین بردن این کثیفی استفاده از گوش یاک کن است. یک گوش پاک کن را تنها ذره ای خیس کنید و روی اسپیکر بکشید تا تمامی کثیفی های آن خارج شود. دقت کنید اب باید کمتر از یک قطره باشد.

** اگر از محافظ های ژله ای برای تلفن همراه استفاده می کنید، هفته ای یک بار محافظ را جدا کرده و تمیز کنید. گاهی اوقات گرد و غبار وارد محافظ ها شده و باعث و بدنه گوشی را خراب می کند. یک پارچه نم دار برای تمیز کردن بدنه تلفن همراه می تواند معجزه کند.

** قسمت های داخلی تلفن مانند بخش باتری وسیم کارت نیز گاهی کثیف می شوند اما باید در نظر داشته باشید که دست زدن به آن ها می تواند مشکلات بزرگتری را ایجاد کند. استفاده از هوای فشره و باد گرفتن در این قسمت ها می تواند گرد و غبار را از بین ببرد.

منبع : سایت خبری مشرق

 

 

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی

 

 



ارسال نظر



لوگو اسپانسر