پنل اس ام اس

با پیشرفت فناوری و با پا گذاشتن در عرصه ی دانش بشری دیگر روش های تبلیغات قدیمی مانند چاپ و پخش هزاران هزار برگه تبلیغاتی که به نوبه ی خود هزینه های هنگفتی را به دنبال داشت جای خود را به تبلیغات اسان و مدرن و کم هزینه تر داده اند. با همراه داشتن پنل مکث اس ام اس با دارا بودن سرعت بسیار بالا و تمام امکانات مورد انتظار شما میتوانید به تنهایی و بدون نیاز به واسطه برای شرکت و کسب و کار خود تبلیغ کنید.

پنل اس ام اس یکی از بهترین و سریع ترین انواع ارسال ها در بین ابزار مشابه میباشد.دارندگان پنل پیامک در هر مکان و زمانی که امکان دسترسی به اینترنت باشد میتوانند به راحتی وارد سامانه پیامک شخصی خود شده و اقدام به ارسال و دریافت پیامک کنند. پیامک یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای ارتباط بین سازمان ها،ادارت،بانک ها،دانشگاه ها،بورس ها،شرکت ها،فروشگاه ها،نمایشگاه ها،و اشخاص حقوقی و غیر حقوقی و هم چنین تعامل صمیمی بین دارنده خدمات و مشتریان و مخاطبان میباشد.

شرکت مکث اس ام اس با دارا بودن نیروی متخصص و مجرب و با سابقه درخشان خود در زمینه های مختلف تبلیغات پیامکی میتواند بهترین گزینه برای توسعه حرفه و کسب و کار شما در بازار کار فعلی گردد و روز به روز شما را در عرصه رقابت پیشتاز تر گرداند.

امروزه اکثریت مدیران و صاحبان حرفه های مختلف از پیامک به عنوان تکنولوژی نوین برای ارایه خدمات بهتر به مشتریان یاد می کنند و معتقدند با استفاده از پنل پیامکی ارائه خدمات متنوع و بر قراری ارتباط و جذب مخاطب میسر تر است و افراد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند با مشتریان بالفعل و بالقوه خود به سهولت ارتباط برقرار کند.سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس امکانات و کاربرد های ویژه ای دارد که در ادامه به معرفی چند مورد از ان ها میپردازیم.

ارسال اس ام اس انبوه کشوری :

ارسال پیامک کشوری به شما این امکان را میدهدکه بتوانید با استفاده از کد پستی منطقه های مختلف در شهرستان های مختلف بتوانید پیامک انبوه ارسال نمایید.

ارسال با تفکیک جنسیت و سن:

این بخش کاربردهای فراوانی دارد میتوانید با توجه به کسب و کار و ایده های ارسال خود گیرندگان پیامک های خود را از لحاظ جنسیت و رده سنی تفکیک کنید و به این ترتیب ارسالی هدفمند داشته باشید.و از ارسال های بیهوده پرهیز کنید.

ارسال به دکل ایرانسل :

این قسمت امکان ارسال به تمام شماره های ایرانسل را به شما میدهد و میتوانید با توجه به انتخاب منطقه مورد نظر به تمام پیش شماره های موجود ارسال داشته باشید.این مورد نیز کاربرد های فراوانی دارد.

ارسال کد پستی ایرانسل:

در سامانه مکث اس ام اس با استفاده از این گزینه امکان ارسال پیامک به شماره های ایرانسل کل کشور بر اساس تقسیم بندی کد پستی وجود دارد .

ارسال پیامک تکی و گروهی:

با استفاده از این امکان میتوان به یک شماره خاص و همچنین به یک گروه خاص از قبل تعیین شده ارسال انجام داد.برای ارسال گروهی کاربر باید از قبل دفترچه تلفنی از مشتریان آماد کرده باشید در سیستم پیام کوتاه مکث اس ام اس این قابلیت وجود دارد که بتوانید مشتریان و مخاطبین خود را به دلخواه و بر حسب نیاز دسته بندی کنید شماره های آن ها را در سیستم اضافه کنید و سپس در مواقع لزوم به گروهی که مورد نظرتان است پیامتان را ارسال کنید.

ارسال پیامک متناظر:

با استفاده از این امکان در سامانه مکث اس ام اس میتوانید به هر فرد موجود در دفترچه تلفن خود متن مخصوص و بنام همان فرد درج کرده و بصورت گروهی و یکجا ارسال نمایید.

ارسال پیامک هوشمند:

شما توسط این سیستم قادر خواهید بود به صورت هوشمند متن ارسالی را برای هر شماره موبایل شخصی سازی نمایید
به عنوان مثال فرض کنید مایل هستید که اعتبار هر یک از کاربرانتان را برای آنها توسط پیامک به صورت زیر ارسال نمایید :

آقای مهدی امامی اعتبار شما ۱۲۳۰۰ ریال می باشد
خانم مریم اسدی اعتبار شما ۲۴۵۶۰۰ ریال می باشد

دریافت پیامک از طرف مخاطبان:

علاوه بر امکان ارسال شما میتوانید حتی از مخاطبان خود پیامک دریافت نمایید.  و گزارش تحویل و دریافت پیامک ها را نیز در سامانه مشاهده کنید.

وبسرویس:

با استفاده از امکان وبسرویس در این سامانه به راحتی میتوانید پیامک های خود را به صورت اتوماتیک از بستر وب ارسال کنید.

ارسال پیامک به بلکلیست

برخی از شماره های همراه اول جلوی دریافت پیامکهای تبلیغاتی را بسته اند و اصطلاحا در بلکلیست مخابرات هستند و از خطوط عادی سامانه اس ام اس نمیتوان به آنها پیامک ارسال کرد. مکث اس ام اس برای حل این مشکل دو راهکار برای کاربران دارد:
– ارائه خطوط خدماتی عمومی به تمام کاربران جهت ارسال متن های اطلاعرسانی مانند کدهای تایید و اطلاعیه های خرید و … به تمام مشترکین تلفن همراه
– ارسال سیمکارتی که در این نوع ارسال حتی متنهای تبلیغاتی را نیز میتوان به تمام شماره موبایل ها ازجمله بلکلیست ارسال کرد

نمایندگی پنل اس ام اس

سامانه پیام کوتاه مکث بعنوان کارگزار اصلی ارایه دهنده نمایندگی پنل پیامک از سورس ippanel میباشد.

سامانه ippanel.com پیشرفته ترین سامنه ارسال پیامک میباشد که در کنار پنلی کامل کمترین تعرفه ارسال کشور یعنی هر پیامک ۸۵ریال را ارایه میکند وپشتیبانی سریع و شبانه روزی را به همراه دارد.

با اخذ نمایندگی از مکث پیامک با خیالی آسوده فعالیت کنید و کاربر و نماینده جذب کنید.

جهت خرید پنل اس ام اس به سامانه پیام کوتاه مکث مراجعه کنید:

www.max-sms.ir