شومینه برقی، تحولی در صنعت شومینه

شومینه برقی، تحولی در صنعت شومینه

شومینه های برقی با عمق بسیار کم و شیک می باشند و بعنوان تأمین کننده مطلوب گرمایش محیط منازل و اماکن عمومی و در عین حال یکی از عناصر دکوراتیو زیبا و لوکس نیز محسوب می شوند، شومینه برقی با انواع چیدمان و سبک دکوراسیونی اماکن کاملاً مطابقت و سازگاری دارد. شومینه های برقی در شکل های هندسی زیبا و فانتزی نیز قابل ارائه می باشد و نیز قابلیت تولید سفارشی در رنگ های مختلف و طرحهای متفاوت را داراست. شومینه های برقی برای محیط های آپارتمانی و محیط های بزرگ نیز قابلیت استفاده را دارند.
لازم است بدانیم که انواع شومینه برقی بعنوان یک تحول عظیم در صنعت شومینه می باشند. شومینه های قدیمی و شومینه های سنگی همواره در خانه ها جاگیر بوده و در فصول گرم سال نیز بلا استفاده می ماندند، پیشرفت علم و تکنولوژی منجر به کشف ایده جدید و در نتیجه طراحی و تولید شومینه مدرن گردید.
هر یک از شومینه هایی که در بازار فعلی به فروش می رسند، نقاط ضعف و قوتی دارند، عده ای بزرگ و جاگیر هستند، تمیز کردن عده ای از آنها سخت و طاقت فرساست، عملیات بنایی و مراحل نصب سختی دارند، فضای اتاقها را به هدر می دهند و از همه مهمتر آلایندگی زیست محیطی دارند. بنابراین خلاقیت و ابتکار مهندسین و طراحان منجر به ساخت و تولید نسل جدید شومینه ها با عنوان شومینه های برقی با عملکرد بالا و عاری از آلایندگی پدید آمده و تمامی معایب بالا و معایب شومینه های قدیمی را مرتفع نموده است.
شومینه دیواری در حال حاضر خود را به یک عنصر دکوراسیونی شیک و زیبا مبدل ساخته اند و روز به روز به محبوبیت و طرفداران استفاده ازآنها افزوده می شود.

شومینه کلاسیک نمونه ای از هنر سنتی پیشینیان ما بوده است که در قدیم الایام با استفاده از گچ و گل و در درون دیوار خانه ها ساخته می شده است و برای گرم کردم و روشنایی از آن استفاده می کردند و سوخت آن هیزم بوده است. در کشور ما ایران، شومینه با توجه به معماری آن مورد استفاده قرار گرفته و تنها ظاهر آن مورد توجه بوده و در اکثر منازل به عنوان دکوراسیون فضاها جلب توجه می نماید و موجب پویایی فضای داخلی اتاقها می شود. فضایی که شومینه چدنی ایجاد می کند، می تواند بهترین فضای ممکن برای استراحت و گپ زدن باشد.

از مزایای خرید شومینه برقی هوشمند این است که گرمایش محیط را با استفاده از سوخت پاک برق تأمین نموده و هیچگونه آلایندگی ندارند. امنیت و ایمنی آن بالا بوده و مخرب محیط زیست نیز نمی باشند. شعله های آتش در شومینه شیشه ای برقی حیرت انگیز بوده و با تنظیمات شما می تواند محیطی شاد و مفرح برای اعضای خانواده ایجاد نماید.

شومینه ال سی دی (شومینه برقی) به راحتی اتاق را به یک فضای دنج و راحت تبدیل می کنند. برای استفاده از شومینه های برقی فقط کافی است به راحتی به برق بزنید، عقب بنشینید و از شومینه برقی خود لذت ببرید. شومینه برقی خیلی معروف شده است زیرا نمای نزدیکی از بنایی شومینه (شومینه دست ساز) را دارد اما بسیار راحت و به صرفه می باشند. چه راه خوبی است که راحتی یک شومینه واقعی را برای هر اتاق در خانه یا آپارتمان خود اضافه کنیم.
شومینه برقی دیواری درخشان به شما این اجازه را می دهد زمانی که از مزایای آتش شومینه زیبا لذت می برید همچنان بدون احتیاج به خرید و تأمین چوب یا مصرف گاز گرم بمانید. شعله واقعی شومینه وقتی در برابر چشمان شما می درخشد شما را خیره و مجذوب خود می کند.
کنترل چند منظوره به شما اجازه می دهد تا از ۲ حالت گرمایشی و جلوه های آتش به دلخواه انتخاب کنید. طراحی ظریف و باریک و قابلیت جابجایی راحت امکان نصب آسان را به شما می دهد.
شومینه های برقی گروه صنعتی اچ بی گرمای محیط را بدون آلودگی برای شما فراهم می کند، بدون اینکه احتیاج به تعبیه ورودی گاز و یا دودکش باشد. زیبایی و مدرن بودن این شومینه مناسب با خانه و شیوه زندگی امروزی شماست.