کد مطلب: 5112 | زمان انتشار: ۱۸:۰۹:۱۲ - جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 3,025 | |

ساخت مسجد شناور در ساحل دریای سرخ

ساخت مسجد شناور در ساحل دریای سرخ

به تازگی مسجدی شناور در شهر جده عربستان سعوی و در ساحل دریای سرخ ساخته شده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه اماراتی البیان، این مسجد به نام مسجد الرحمه نام گذاری شده که مردم آن را مسجد فاطمه الزهرا خطاب می کنند. “مسجد شناور” نیز دیگر نام این عبادتگاه است زیرا از چهار طرف این مسجد در دریا قرار دارد.

ساخت مسجد شناور در ساحل دریای سرخ,مساجد,عکس مسجد,مسجد,معماری مسجد,مسجد روی آب,مساجد جدید

در این مسجد از سبک های معماری جدید و قدیم و معماری اسلامی استفاده شده و روزانه میزبان تعداد زیادی از نمازگزاران و گردشگران است.

بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در هنگام طلوع و غروب آفتاب به بازدید از مسجد بپردازند زیرا در این هنگام، نور خورشید و دریا، زیبایی ویژه ای به این مسجد می دهند.

مسجد نه تنها فضای بزرگی برای عبادت دارد بلکه شامل مکان هایی برای وضو، سرویس های بهداشتی و سالن هایی مجزا و مجهز برای عبادت نیز می شود.


ساخت مسجد شناور در ساحل دریای سرخ,مساجد,عکس مسجد,مسجد,معماری مسجد,مسجد روی آب,مساجد جدید ساخت مسجد شناور در ساحل دریای سرخ,مساجد,عکس مسجد,مسجد,معماری مسجد,مسجد روی آب,مساجد جدید ساخت مسجد شناور در ساحل دریای سرخ,مساجد,عکس مسجد,مسجد,معماری مسجد,مسجد روی آب,مساجد جدید ساخت مسجد شناور در ساحل دریای سرخ,مساجد,عکس مسجد,مسجد,معماری مسجد,مسجد روی آب,مساجد جدید ساخت مسجد شناور در ساحل دریای سرخ,مساجد,عکس مسجد,مسجد,معماری مسجد,مسجد روی آب,مساجد جدید ساخت مسجد شناور در ساحل دریای سرخ,مساجد,عکس مسجد,مسجد,معماری مسجد,مسجد روی آب,مساجد جدید

گروه معماران آرل



ارسال نظر



لوگو اسپانسر