کد مطلب: 12633 | زمان انتشار: ۱۰:۳۵:۰۲ - یکشنبه ۳۱ ارد ۱۳۹۶ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 759 | |

در مسکن های امروزی نیاز به صنایع پوششی ضروری است

حوزه مسکن همواره برای همه ما اهمیت داشته است؛ چه آنها که قصد فروش خانه خود را داشته اند و چه آنها که در جستجوری خرید خانه ای ایمن و زیبا بوده اند. برای داشتن فضایی بدون کمترین خطایی مشکل سازیی باید روش های سنتی را کنار گذاشته و همگام با فناوری های روز در عرصه ی معماری و سازه های مدرن گام برداشت و محیط کاری یا محل زندگی خود را با آیتم های روز دنیا یکپارچه کنیم تا بتوانیم از هرگونه احتمال حادثه یا صدمه به اموال خود جلوگیری کنیم یا حداقل از خسارت ممکن بکاهیم. در این بخش از سری اخبار مسکن قصد داریم به بررسی جایگاه صنایع پوششی در مسکن بپردازیم؛ با سازمان مالی همراه باشید.

عایق رطوبتی بام

برای جلوگیری از نفوذ هرگونه رطوبت از این عایق استفاده می کنند آب یکی از عنصر های مورد نیاز در اجرای عملیات ساختمانی می باشد،  اما این مایه مورد نیاز پس از تمام شدن کار باید به کلی از قسمت های مختلف ساختمان پاک سازی نمود. به همین سبب لازم است قسمت های مرطوب ساختمان خشک شود تا برای بهره برداری متناسب با نیازمان باشد. عملیات خشک سازی بخش های مختلف ساختمان در مناطقی که دارای آب و هوای خشک می باشند به مراتب خیلی آسان تر  است.

در زمان سرد بودن هوا، بخار آب موجود در محیط در اجزای ساختمان نفوذ خواهد کرد و عمل تعریق صورت خواهد گرفت. برای قسمت هایی از ساختمان که به طور مداوم در مواجه با رطوبت قرار دارند به ناچار باید عایق کاری رطوبتی استفاده شود. با توجه به موارد ذکر شده اگر قصد ساخت یا خرید مسکن و خانه ای را دارید، حتما خرید عایق رطوبتی بام برای محل سکونت تان را نیز در نظر داشته باشید.

پلی یورتان

جالب است که بدانید پلی یورتان ‌ها اولین بار توسط اوتو بایر در سال ۱۹۳۷ میلادی در کشور آلمان کشف شد. پلی‌ یورتان به انگلیسی نام عرف آن دسته از پلیمرهایی است که دارای پیوند یورتانی می‌باشند. پیوند یورتانی از طریق واکنش افزایشی میان یک گروه ایزوسیانات و یک ترکیب که دارای هیدروژن فعال باشد، مثل گروه هیدروکسیل شکل پیدا کرده است. گروه‌های ایزوسیانات به سریع واکنش‌پذیر بوده و به همین علت پیشرفت واکنش آن‌ها نیاز به افزایش دما ندارد. مهم‌ترین ویژگی این گروه از پلیمرها این است که بعد از واکنش، ساختاری پایدار در آنها به وجود خواهد آمد.

در کل در مورد این محصول می توان گفت که، پلی یورتان در شکل های مختلف همانند فراورده‌های فوم، فیلم، الاستومرها، پودرها، مایعات و امولسیون‌ها قابل‌تولید می باشند. به‌طورکلی هر ماده‌ای که دارای هیدروژن فعال باشد می‌تواند در ترکیب ایزوسیانات ها استفاده می شود و پلی یورتان ها را تولید کند.

اپوکسی

پوشش کاملا متفاوت با تمام کفپوش های موجود در بازار که می توان گفت این کفپوش نقش بسزایی در موفقیت کسب و کار شما را ایفا خواهد کرد برای صنعت، برق، امکانات شیمیایی و صنایع تولیدات دارویی، داشتن بهترین کفپوش اپوکسی مناسب در محل کار به عنوان قسمتی از یک سیستم کامل برای رسیدن به موفقیت شما خواهد بود.

علاوه بر تمام این مباحث می توان گفت که کار خود را باید به صورت کاملا بخصوص از سیستم کفپوش سه بعدی خود معین کنید. چون ما طیف بسیار وسیعی از انواع کفپوش ها را داریم که این مبحث را باید به طور جدی بررسی نماییم.

در مبحث پلیمرهای صنعتی محافظ، ما به مشتریان کمک می کنیم که در سراسر جهان برای انتخاب بهترین کفپوش اپوکسی بهترین تصمیم ممکن را بگیرند. چون انتخاب کفپوش می تواند کمک شایانی به کسب و کار اشخاص کند.

منبع:

http://www.malisazman.ir



ارسال نظر



لوگو اسپانسر