کد مطلب: 133 | زمان انتشار: ۹:۱۲:۱۰ - چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 3,292 | |

جای آینه در هر قسمت از خانه کجاست؟

۱ –  دستشویی‌ و حمام :
یکی از جاهایی که بدون شک به نصب آینه در آن فکر می‌کنید، دستشویی و حمام است. متداول‌ترین و قدیمی‌ترین جا برای نصب آینه در دستشویی و حمام، بالای سینک دستشویی است. از آنجا که این آینه بیشتر برای اصلاح صورت آقایان و آرایش خانم‌ها استفاده می‌شود، بهتر است افقی باشد و در راستای شانه‌های شما به دیوار متصل شود. اگر حمام بسیار کوچکی دارید، می‌توانید بالای وان یک آینه نصب کنید که احساس بزرگ‌شدن فضا را منتقل ‌کند.

۲ – اتاق خواب :
آینه اتاق‌خواب باید قدی باشد؛ البته اگر می‌خواهید کاربردی باشد. یکی از مکان‌های مناسب برای قراردادن این آینه هم روبروی در است تا از بیرون اتاق هم قابل‌استفاده باشد. اگر جای کافی ندارید، از پشت در یا داخل کمد برای نصب آینه استفاده کنید.

۳ – بالای میز :
اگر میز کار شما به دیوار متصل شده، بالای آن بهترین جای نصب آینه است. این کار نه‌تنها کمک می‌کند بتوانید به ظاهر خود را در آینه نظر بیندازید، بلکه فضای اتاق را هم بزرگ‌تر می‌کند. ویژگی دیگر این آینه هم این است که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه سر برگردانید، بتوانید بفهمید چه کسی پشت سر شما یا درحال واردشدن به اتاق است.

۴ – نزدیک در ورودی :
از کاربردی‌ترین آینه‌ها، آینه‌هایی هستند که در کنار در ورودی نصب می‌شوند. اگر یک میز هم زیر آنها قرار بگیرد که دیگر عالی است. چرا؟ چون می‌توانید هنگام ورود و خروج به خانه، ظاهر خودتان را بررسی کنید، کیف و کلیدتان را روی میز بگذارید و اگر برایتان وسیله‌ای می‌آورند، روی آن قرار بدهند. با این کار مهمان‌ها هم نفس راحتی هنگام ورود به خانه‌تان می‌کشند.

۵ – اتاق بچه :
بچه‌ها عاشق نگاه کردن به خودشان در آینه هستند پس اگر می‌خواهید آنها را خوشحال کنید، یک آینه‌نشکن که قاب و حاشیه کارتونی دارد، برایشان انتخاب کنید و آن را جایی بزنید که کاملا در معرض دید آنها باشد. از خیر تزئین اتاق با آینه بگذرید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر