کد مطلب: 3056 | زمان انتشار: ۱۳:۴۴:۰۶ - جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 814 | |

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های اندروید

بازی های کمپانی Crescent Moon Games همیشه طرفداران و کاربران ویژه خود راداشته است و اکنون نیز با تولید بازی های Ravensword RPG برای گوشی های هوشمند موبایل، خود را بیشتر در دل کاربران جا کرده است.

Ravensword:

Shadowlands

(۴.۶۳ پوند)

بازی های کمپانی Crescent Moon Games همیشه طرفداران و کاربران ویژه خود راداشته است و اکنون نیز با تولید بازی های Ravensword RPG برای گوشی های هوشمند موبایل، خود را بیشتر در دل کاربران جا کرده است. این بازی که شبیه Skyrim است هیجان و ترس را به گوشی های موبایل آورده است. در این بازی در دنیای خیالی می جنگید.

Dropchord

(۱.۹۳ پوند)

دوران اوج محبوبیت بازی هایی همچون Guitar Hero یا Rock Band در کنسول های بازی به پایان رسیده است اما بازی مشابه آنها در موبایل ها، جانی تازه یافته است. این بازی موسیقایی و خلاقانه است.

Tetris Blitz

(رایگان)

محبوبیت زیاد بازی های Bejeweled Blitz، شرکت EA را بر آن داشت تا در طراحی و تولید بازی های رایگان و فکری بیشتر هزینه کند. این بازی نیز مراحل دو دقیقه ای معمایی دارد که کاربر را مدت ها اسیر خود می کند.

Pixel Defenders Puzzle

(۱.۳۹ پوند)

بازی های فکری جزو محبوب ترین بازی ها هستند زیرا انسان از چالش و تلاش برای اثبات هوشمندی خود لذت می برد. این بازی نیز شامل پیکسل ها و شخصیت هایی است که کاربر باید شخصیت های قدرتمندتر از آنها بسازد و در این راه باید با دشمنان مبارزه کند.

Diner Dash

(رایگان)

این بازی به عنوان مقام اول بازی های مدیریتی در دنیا انتخاب شده است. Diner Dash به زودی به سیستم عامل اندروید نیز می رسد و شامل نشستن، سرو غذا و سرویس دهی به مشتریان است تا گیمر انعام جمع کند. این بازی رایگان است و برای خرید امکانات بیشتر باید پول پرداخت کنید.

۱۹۴۱ Frozen Front

(رایگان)

این بازی را کمپانی HandyGames منتشر کرده است و مربوط به جنگ جهانی دوم است. شما می توانید به عنوان سربازان آلمان یا روس بجنگید.

Ionage

(رایگان)

 

Ionage یک بازی استراتژیک است و به طور اختصاصی برای اندروید طراحی شده است. این بازی باعث می شود تا کاربر ساعت ها مشغول باشد.

Real Boxing

(۰.۹۹ پوند)

 

این بازی فقط برای موبایل طراحی شده است و بسیار هیجان انگیز است. این بازی ۳۰ حالت جنگی، ۲۰ باکسر و گرافیک بسیار عالی دارد. با پردازنده تگرا ۳ این بازی واقعا لذت بخش است.

Pac Man +Tournaments

(رایگان)

این بازی یکی از مشهورترین شخصیت های بازی ها به عنوان Pac Man را دارد و توسط شرکت Namco Bandai طراحی و عرضه شده است.

Toy Story:

Smash It!

(۰.۶۴ پوند)

 

اگر بازی پرندگان خشمگین سه بعدی شود، پرنده ها جای خود را به Buzz Lightyear (شخصیت کارتونی داستان اسباب بازی ها) بدهند و خوک ها با موجودات فضایی جایگزین شوند: در واقع بازی Toy Story: Smash It ساخته می شود. این بازی که توسط دیسنی توسعه یافته است حدود ۶۰ قسمت دارد و در آن باز با موجودات فضایی می جنگد.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر