کد مطلب: 3062 | زمان انتشار: ۱۳:۵۱:۴۹ - جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 879 | |

بازی های آنلاین و مشهور اینترنت

معرفی بازی های آنلاین و مشهور اینترنت

بازی های آنلاین رایگان، مشهور و جذاب

در این مطلب ۱۰ بازی رایگان مرورگر وب را برایتان معرفی کرده ایم تا در مواقع بیکاری بازی کنید و لذت ببرید. البته پیشاپیش از اینکه شما را از کار و زندگی می اندازیم، عذرخواهی می کنیم.

در این مطلب ۲۲ بازی رایگان مرورگر وب را برایتان معرفی کرده ایم تا در مواقع بیکاری بازی کنید و لذت ببرید. البته پیشاپیش از اینکه شما را از کار و زندگی می اندازیم، عذرخواهی می کنیم.

 

تقریبا بیشتر این بازی ها کاملا و اقعا رایگان هستند اما برخی از آنها در بعضی مراحل بنرهای تبلیغاتی در خود دارند؛ بعضی ها از آنها نشانی ایمیل کاربر را طلب می کنند تا خبرهای جدید در مورد این بازی را برای آنها ارسال کنند؛ بعضی از آنها رایگان هستند اما برای داشتن ابزار جانبی همچون اسلحه، اتومبیل یا … باید پول پرداخت کنید.

 

بیشتر این بازی ها از HTML ۵ یا جاوا برای اجرای بازی استفاده می کنند. برخی دیگر نیز برای شروع بازی شماره کارت اعتباری شما را طلب می کنند. این حرف ها را گفتیم تا پیش از بازی بدانید همه آنها صددرصد نیز رایگان نیستند.

FPS Man

ترس هیجانی! این دو کلمه را نمی توان در مورد بازی PAC MAN یا همان نقطه خور به کار برد اما این بازی یک نفره سه بعدی باعث هراس کاربر می شود. باور نمی کنید؟ هدفون را در گوش های خود بگذارید و بازی کنید.

 

نشانی اینترنتی: www.kongregate.com/games/briderider/fps man

Cube Slam

این بازی آنلاین بسیار جالب است و کاربر می تواند به صورت دوبعدی یا سه بعدی با کاربران آنلاین یا خود کامپیوتر بازی کند. این بازی الکترونیک از وب کم نیز پشتیبانی می کند و می توانید تصویر رقیب خود در آن سر دنیا را نیز ببینید. اگر کاربر آنلاین دیگری وجود نداشت می توانید با خرسی به نام Bob بازی کنید.

 

نشانی اینترنتی: www.cubeslam.com/icxqio

Poppit

این بازی به ظاهر ساده بسیار اعتیادآور است و اصلا دلیل آن را هم نمی توانید بفهمید. این بازی بادکنکی بیش از ۱۰ سال است که برای گوشی های هوشمند موبایل عرضه شده و اکنون نیز برای مرورگرهای اینترنتی ارایه شده است. در این بازی باید بادکنک ها را بترکانید. هر چه بیشتر بترکانید، بادکنک های بیشتر از پایین به بالا می آیند.

 

نشانی اینترنتی: poppit.pogo.com/hd/PoppitHD.html

QWOP

در این بازی باید با چهار کلید روی صفحه کلید، ماهیچه های پای دونده بازی را کنترل کنید. نام بازی از کلیدهای چهارگانه کنترل آن یعنی Q، W، O و P گرفته شده است.

 

نشانی اینترنتی: www.foddy.net/Athletics.html

Little Alchemy

این غیرقابل پیش بینی ترین بازی ای است که می توانید تصور کنید. در بازی Little Alchemy باید با ترکیب عناصر مختلف، مواد و عناصر ابتدایی بسازید. در این بازی می توانید ۴۰۰ عنصر بسازید. در این بازی باکتری یکی از بهترین عناصری است که می توانید بسازید، اما سخت ترین عنصر نیز هست.

 

نشانی اینترنتی: http://littlealchemy.com/

Pong

میز تنیس Pong همان طور که از نام و شکلش مشخص است، بازی پینگ پونگ است. این بازی را می توانید یک یا دونفره بازی کنید. گرافیک آن بسیار ابتدایی است و انسان یاد بازی های آتاری می افتد. در بازی می توانید انتخاب کنید با ماوس یا صفحه کلید بازی کنید. باید از دروازه دفاع کنید تا توپ وارد گل شما نشود.

 

نشانی اینترنتی: http://www.ponggame.org/

Runescape

این بازی نسخه آزمایشی HTML۵ را در اختیار کاربر قرار می دهد و می توانید به صورت سه بعدی بازی کنید. البته فقط می توانید با مرورگر کروم آن را بازی کنید. به محض ورود به بازی، با یک غول بزرگ روبه رو می شوید که باید با او بجنگید. برای انتخاب سلاح نیز منوی کوچکی در کنار صفحه هست. رابط کاربری بازی بسیار ساده است و به هیچ وجه گیج یا سردرگم نخواهید شد. برای رسیدن به مرحله ۶۰ و دسترسی به معدن خصوصی باید روزانه ۸ ساعت زغال جمع کنید و بفروشید.

 

نشانی اینترنتی: http://www.runescape.com/beta

UsVsTh۳m.com

مینی گیم UsVsTh۳m یک بازی ساده است که باید سوالات ریاضی ابتدایی را با سرعت بسیار زیاد پاسخ دهید. اگر بیشتر به نوشتن و کلمات علاقه و در آن تبحر دارید، You Can’t Write Proper English Under Pressure را امتحان کنید.

 

نشانی اینترنتی: http://usvsth۳m.com/

Desktop Tower Defense

در این بازی باید برج و قلعه بسازید. هر چه بیشتر برج های دشمن را نابود کنید، اعتبار بیشتری دریافت خواهید کرد و می توانید برج های دفاعی بیشتر بسازید.

 

نشانی اینترنتی: http://armorgames.com/play/۱۱۲۸/

Battlefield Play۴Free

بازی Battlefield رایگان نیست اما می توانید به طور آزمایشی این بازی را به صورت آنلاین، رایگان بازی کنید. باید توجه داشته باشید این بازی قابل اجرا بر سیستم عامل Mac نیست. جالب اینجا است که بازی های مک روی ویندوز قابل اجرا هستند اما برعکس آن ممکن نیست.

 

http://battlefield.play۴free.com/en/frontpage/landingPage

 

منبع:aftabir.com



ارسال نظر



لوگو اسپانسر