کد مطلب: 4147 | زمان انتشار: ۱۰:۱۱:۱۱ - دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 783 | |

اس ام اس و پیام تسلیت

اس ام اس تسلیت,پیام کوتاه تسلیت

 

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
امیدوارم که غم آخرتان باشد .

.

.

.

اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم .

.

.

.

جناب . . .
فقدان . . . بزرگوارتان ما را نیز  اندوهگین ساخت . غفران و رحمت الهی  برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار  متعال خواهانیم .

.

.

.

درگذشت ( . . . ) گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم
از خداوند منان خواستاریم که به شما صبرعطا نماید .

.

.

.

( انا لله و انا الیه راجعون )
در  اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده  آن عزیز و دیگر  بستگان  تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و  صبر جزیل برای بستگان وی از  درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم .
( روحش شاد و یادش گرامی باد )

.

.

.

درگذشت ( . . . ) گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

.

.

.

جناب آقا /  خانم ( . . . ) اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست .
مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم .

.

.

.

درگذشت ( . . )  چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست . این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم .

.

.

.

تحمل سوگ فقدان ( مادر / پدر – برادر / همسر / خواهر / فرزند ) صبری الهی را میطلبد مارا در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید .

.

.

.

با نهایت تاسف در گذشت ( . . . ) گرامیتان را تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت وغفران و برای شما طول عمر مسئلت دارم .

.

.

.

انا للله و انا الیه راجعون
« و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی ، آغازی بی پایان را می سراید »

درگذشت (  . . . ) گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

.

.

.

ضایعه در گذشت ( . . . ) گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نوده برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت میداریم .

.

.

.

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای جنابعالی و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم.
خداوند قرین رحمتش فرماید .

.

.

.

از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه / مرحوم غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم .

.

.

.

خبردرگذشت ( . . . ) عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید .

.

.

.

در کمال تأسف باخبر شدیم ( . . . )  دار فانی را وداع گفت . این ضایعه بزرگ  را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می  نماییم و  از خداوند متعال برای  ایشان  طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می  نماییم .

.

.

.

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
ضایعه درگذشت ( پدر / مادر ) مهربان و مومنتان  را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح  پاکش را با مولایش علی ( ع ) محشور  نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت  فرماید .

.

.

.

از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و  رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم .
روحش شاد . . .

 



ارسال نظر



لوگو اسپانسر