کد مطلب: 5512 | زمان انتشار: ۱۹:۱۳:۲۱ - چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 815 | |

آموزش تغییر آهنگ ورود و خروج به سیستم

تغییر آهنگ ورود و خروج به سیستم

قابلیت امکان تغییر در آهنگ ورود به سیستم ‌عامل (Log on) و خروج از آن (Log off)، در نسخه‌های مختلف ویندوز مشاهده می‌شود، اما کاربران ویندوز ۸ نمی‌توانند این کار را انجام دهند و چنانچه به بخش مربوط برای تغییر آن نیز مراجعه کرده باشند، گزینه‌های مربوط به انجام این کار را مشاهده نخواهند کرد، چرا که این گزینه‌ها در ویندوز ۸ غیرفعال شده‌است!

اگر دوست دارید همانند دیگر نسخه‌های ویندوز، این آهنگ‌ها را به دلخواه خودتان تغییر دهید، می‌توانید با اعمال یک هک در رجیستری، این کار را به انجام برسانید:

۱ ـ کلیدهای Win key + R را از روی صفحه ‌کلید فشار دهید تا پنجره Run نمایش داده شود.

۲ ـ عبارت regedit را در کادر موردنظر وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.

۳ ـ در ستون سمت چپ مسیر زیر را دنبال کنید:

HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\EventLabels\WindowsLogon

۴- پس از مراجعه به مسیر فوق، در بخش سمت راست گزینه‌ای با عنوان ExcludeFromCPL قابل مشاهده است. روی این کلید دو بار کلیک کرده و مقدار آن را از عدد یک به صفر تغییر دهید.

۵- تا این مرحله شما قابلیت تغییر در آهنگ ورود به سیستم‌ عامل را فعال کرده‌اید، برای فعالسازی این قابلیت هنگام خروج از سیستم‌ عامل نیز به مسیر ذکر شده در مرحله ۳ بروید و به ‌جای Windows Log on گزینه Windows Log off را در انتهای مسیر انتخاب کنید.

۶- کارهای مرحله ۴ را تکرار کرده و مقدار کلید ExcludeFromCPL را از یک به صفر تغییر دهید.

۷- حالا می‌توانید ویرایشگر رجیستری را ببندید و به بخش Sound در کنترل پنل مراجعه کنید. (برای انجام این کار می‌توانید پس از فشار کلیدهای Win Key + W، عبارت sounds را وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید)

۸- مشاهده می‌کنید که دو گزینه Windows Log off و Windows Log on به فهرست گزینه‌های موجود اضافه شده و می‌توانید آهنگ دلخواه خود را به این دو گزینه اختصاص دهید.
منبع:jamejamonline.ir



ارسال نظر



لوگو اسپانسر