کد مطلب: 5409 | زمان انتشار: ۱۶:۵۱:۵۰ - سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 9,535 | |

آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ

آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ

برای بافتن شال رنگین که رنگهای آن را بر حسب صلیقه ی خود انتخاب میکنید شما باید از کامواهای سبک و بدون پشم استفاده کنید. کاموا باید با میل ۶ تا ۸ بافته شود. .‬‬‬‬برای بافت یک شال ۱٫۳۰ سانتی‮متری تا ۰۵٫۱ سانتی‮متری نیاز به ۳ عدد کاموای سبک دارید (نه خیلی ضخیم نه خیلی نازک و نه پشمی و محکم)؛ اگر دوست داشته باشید می‮توانید تا ۵ عدد کاموا برای شالی بلندتر استفاده کنید. اما ۳ عدد برای این کار مناسب است.‬‬‬
دو میل در سایز بزرگ نوشته شده روی کاموا.

نخست باید بافتنی را سر بیندازید که برای این کار پهنای آن باید به اندازه‮ عرض شالی باشد که می‮خواهید ببافید و سر کنید. از ۵۷ دانه تا ۵۸ معمولاً کافی است.

سعی کنید آنقدر دانه بگیرید که در میل جا شود و عرض مناسبی از شال به شما بدهد.بافت حصیری با ۳ دانه کار دارد. طرح آن ۳ دانه, ۳ دانه است که با ادامه دادن آن در میان هر ۳ دانه یک خط زنجیره شکل می‮افتد. همین کمک‮تان می‮کند تا بدانید هر ۳ دانه با شروع هر دانه زنجیره است و اشتباه نکنید؛ برای شروع رج اول دقت بیشتری اختصاص دهید تا طرح را به درستی شروع کنید.‬‬‬دانه اول هر نوع بافتی برای زیباتر شدن, بدون بافتن به میل دست راست انتقال می‮یابد.

(در هر رج بسته به تعداد دانه‮ها در این طرح, این قاعده را رعایت کنید تا از کناره‮ها بافت‮تان خوب بیفتد).‬‬‬‬میل راست را در ۳ دانه بعدی می‮اندازیم و کاموا را از آن رد می‮کنیم بدون این‮که دانه‮ها را از میل دست چپ خارج کنیم, کاموا رد می‮گیریم.

‬‬‬‬‬با میل راست (میلی که در دست راست قرار دارد) به اندازه یک دانه کاموا می‮گیریم. سپس آن را به داخل ۳ دانه (۳ دانه‮ای که داخل میل دست چپ هستند) وارد کرده دوباره کاموا می‮گیریم و این بار ۳ دانه را هم‮زمان از میل دست چپ خارج می‮کنیم.‬‬‬می‮‮بینید که در میل راست حالا ۳ دانه داریم (به غیر از دانه اول سر میل).‬‬به همین ترتیب ۳ دانه ۳ دانه ادامه می‮دهیم. وقتی به دانه‮های آخر می‮‮رسیم ممکن است ۲ دانه (بسته به تعدا دانه‮هایی که سر انداخته بودید دارد.) اضافه بیاورید که آنها را ساده می‮‮بافید.

(از زیر)‬‬‬‬‬‬‬رج پشت را ساده می‮‮بافید (از رو)‬‬رج سوم توجه داشته باشید ابتدای رج (دانه اول که نمی‮بافتید) دانه‮های‮تان به نحوی باشد که از دانه ۴, دانه زنجیره‮تان باشد در غیر این‮صورت دانه اول را با ۲ تا دانه بعد می‮گیریم و مانند مرحله قبل می‮بافیم.

‬‬‬‬‬‬‬برای کور کردن بافت: ۲ دانه یکی می‮کنیم. با میل راست از ۲ دانه میل چپ کاموا رد می‮کنیم.دانه‌ای که در میل راست است را در میل چپ بیندازید و با دانه بعدی می‌گیریم؛ دوباره این دانه را ۲ دانه یکی می‌کنیم.

درجه بسیار کم بگذارید.یک پارچه کاموای، سفید و تمیز را روی یک تکه شال بیندازید.از یک نفر کمک بگیرید تا شال را به پهنا و اندازه‮ای که می‮خواهید بسیار ملایم بکشد.‬‬سپس اتو را با زدن دکمه بخار بگذارید و بردارید.

تنها یک بار گذاشتن و برداشتن در هر ناحیه کافی است.فراموش نکنید شال را با آب خنک و با دست بشوئید. هنگام آویزان کردن آب آن را نگیرید و از وسط روی طناب بیندازید تا شال‮تان بلندتر نشود.‬برای مشاهده آموزش تصویری روی کلمه ادامه مطلب کلیک کنید.

آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردنآموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردنآموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردنآموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردنآموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردنآموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن
آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردنآموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردنآموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن

آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردنآموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن

آموزش تصویری بافتن شال چند رنگ,بافتنی,آموزش بافتنی,شال گردن,آموزش تصویری بافت شال گردن

منبع: سایت پارسه گرد



ارسال نظر



لوگو اسپانسر